- Waardering
- 3.529
Dan verhuis ik naar Brabant, of zitten er alleen maar uitgezakte oma's?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben er nog niet geweest, maar hoor wel vaak sexy stemmen. bekende stemmen van een best wel lekker chickyDan verhuis ik naar Brabant, of zitten er alleen maar uitgezakte oma's?

ik krijg van verschillende kanten te horen dat ik niet bij die groep mensen hoor die breed kan worden
Dit heb ik vorig jaar ook veel moeten Horen ,
nu Mirin iedereen![]()
?groep die niet gespierd kan worden natural bro of groep met juice?
j/k
algemeen
krijg een uitleg dat op niks trok
( iets met mijn botten en taille)
geen pics gezien van je vraag me ook waarom je moet met je 85 kg wel goed uit zien

+1, word een echte cirus beerEnige voordeel aan Pilates / Yoga / Body Balance voor deze russische beer is de lenigheid die je er van krijgt, en het voordeel wat dat heeft voor krachttraining.
Zumba is gewoon prut.
![]()
vin ut ook wel fijn, maar meer konde ze niet echt aan, wil ze niet overbelastenHoezo trekken je onderarmen dat niet? Vind die pijn in em onderarmen juist lekker
vin ut ook wel fijn, maar meer konde ze niet echt aan, wil ze niet overbelasten
maak dan een aparte training voor voorarmen of ga je rug eens deftig trainen.mijn schouders ware nog een beetje vermoeid van de body balance, het zit helemaal vast daarhoe kunnen je voorarmen nu uitgeput raken van een schouderworkout?
en btw, als je voorarmen zo zwak zijn, waarom dan reverse curls in je bicep workout stekenmaak dan een aparte training voor voorarmen of ga je rug eens deftig trainen.

daarom, maar ik heb hiervoor nognooit reverse curls gedaan, dus het zal binnekort wel beter gaanreverse curls = ook biceps oefening. Ik zou gewoon 2x per week onderarmen bij een training meepakken. Ik heb afgelopen 2 maanden alleen maar 2x per week reverse curls erbij gegooid en ze zijn hard gegroeid![]()

Zit er al inIk zou gewoon 2x per week onderarmen bij een training meepakken.

het is mijn club. wil um al jarenVanwaar die tattoo? Ik hoop dat je er een goede reden voor hebt!