XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik krijg van verschillende kanten te horen dat ik niet bij die groep mensen hoor die breed kan worden

Dit heb ik vorig jaar ook veel moeten Horen ,
nu Mirin iedereen:D

Zumba=gay.
Zelfs als je het voor de chicks doet, dan denken ze waarsch. dat je gay bent

Enige voordeel aan Pilates / Yoga / Body Balance voor deze russische beer is de lenigheid die je er van krijgt, en het voordeel wat dat heeft voor krachttraining.
Zumba is gewoon prut.
:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer schouders en biceps
ging in het begin niet zo goed, nog een beetje last van gister

Military press: 3X10X10
side raises: 1X12X6kg....2X10X8kg
Toen merkte ik dat ik de enige in de zaal was, k*tmuziek uitgezet en het ging veel beter.
Alleen je eigen gekreun en het gekletter van je eigen dumbbells die door de zaal galmt, veel beter dan de beste muziek:cool:
dumbbell bent over raises: 1X12X10kg...2X10X12kg

EZ-bar reverse curls: 3,75 kg per kant 3X11 (kon veel meer gewicht voor mijn biceps maar dat trokken mijn onderarmen niet)
Dumbbel curls: 3X10X10kg

Toen voor het eerst naar de sauna geweest, beetje heen en weer gelopen tussen 75graden sauna en stoombad
Saw a naked lady :p

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Enige voordeel aan Pilates / Yoga / Body Balance voor deze russische beer is de lenigheid die je er van krijgt, en het voordeel wat dat heeft voor krachttraining.
Zumba is gewoon prut.
:trollface:
+1, word een echte cirus beer

+1, zumba is gewoon een cardio variant voor mensen die het niet in zich hebben om gewoon op de loopband te staan

Hoezo trekken je onderarmen dat niet? Vind die pijn in em onderarmen juist lekker

vin ut ook wel fijn, maar meer konde ze niet echt aan, wil ze niet overbelasten

hoe kunnen je voorarmen nu uitgeput raken van een schouderworkout?
en btw, als je voorarmen zo zwak zijn, waarom dan reverse curls in je bicep workout steken :rolleyes: maak dan een aparte training voor voorarmen of ga je rug eens deftig trainen.

hoe kunnen je voorarmen nu uitgeput raken van een schouderworkout?
en btw, als je voorarmen zo zwak zijn, waarom dan reverse curls in je bicep workout steken :rolleyes: maak dan een aparte training voor voorarmen of ga je rug eens deftig trainen.
mijn schouders ware nog een beetje vermoeid van de body balance, het zit helemaal vast daar

en mijn bovenarmen voelde ik JUIST door die reverse curls, zal je vrijdag alles vertelle over mijn rug training ;)

reverse curls = ook biceps oefening. Ik zou gewoon 2x per week onderarmen bij een training meepakken. Ik heb afgelopen 2 maanden alleen maar 2x per week reverse curls erbij gegooid en ze zijn hard gegroeid:)

reverse curls = ook biceps oefening. Ik zou gewoon 2x per week onderarmen bij een training meepakken. Ik heb afgelopen 2 maanden alleen maar 2x per week reverse curls erbij gegooid en ze zijn hard gegroeid:)
daarom, maar ik heb hiervoor nognooit reverse curls gedaan, dus het zal binnekort wel beter gaan ;)

vadaag 1ste aanbetaling gedaan op nieuwe tattoo

deze maar dan alleen de vogel
1215xk4.jpg

Vanwaar die tattoo? Ik hoop dat je er een goede reden voor hebt!

Oke.. Het is jouw lichaam zal ik maar zeggen dan ;)

Kost dat?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven