Fitness Seller

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
GVD, ons mam heeft die zaak gebelt en gezegt dat ik er spijt van heb om mijn aanbetaling terug te krijge :mad:

You're ****ed hihih :D

Vandaag weer schouders en biceps
ging in het begin niet zo goed, nog een beetje last van gister

Military press: 3X10X10
side raises: 1X12X6kg....2X10X8kg
Toen merkte ik dat ik de enige in de zaal was, k*tmuziek uitgezet en het ging veel beter.
Alleen je eigen gekreun en het gekletter van je eigen dumbbells die door de zaal galmt, veel beter dan de beste muziek:cool:
dumbbell bent over raises: 1X12X10kg...2X10X12kg

EZ-bar reverse curls: 3,75 kg per kant 3X11 (kon veel meer gewicht voor mijn biceps maar dat trokken mijn onderarmen niet)
Dumbbel curls: 3X10X10kg

Toen voor het eerst naar de sauna geweest, beetje heen en weer gelopen tussen 75graden sauna en stoombad
Saw a naked lady :p

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

+1, word een echte cirus beer

+1, zumba is gewoon een cardio variant voor mensen die het niet in zich hebben om gewoon op de loopband te staan

Kreun jij al op 10 kilo dan?

Heb 4 pagina's door geleze en gewoon geen traininge echt zielig voor woorden

ik heb hier abbo op om jou te zien groeie niet om je als een of andere homo beer kunstjes ziet doen tijdens zumba les of body ballance

word een man ga gewoon deadlifte. en niet zijke What doesnt kill you makes you stronger.
Minder spammen meer trainen.

Laatst bewerkt:
Zou je niet eerst bredere armen kweken voordat je een dergelijke plaat gaat neerzetten?
...en ik begrijp je moeder wel hoor.

militairy press 10kg wat moet ik daar voorstellen 10----10?

kan je jouw naam niet beter verandere in russian hamster :)?

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

welke tattoo-shop ga je eigenlijk :)?

Kreun jij al op 10 kilo dan?

.
:trollface:

ik lieg teminste niet over mijn stats, geef toe dat ik een schraal menneke ben

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

kan je jouw naam niet beter verandere in russian hamster :)?

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

welke tattoo-shop ga je eigenlijk :)?
als jij mijn elite membership betaalt dan verander ik mijn naam ;)

ging naar dragontattoo in eindhoven, gewoon de 1e link die google gaf ;)

Military press 10kg is wel vrij pathetic hoor, maargoed ik waardeer je eerlijkheid :D

dude, jij beschuldigd mij en iedereen van off topic gaan, maar je post hier wel even over je marginale tattoo, die je bovendien in een zaak laat zetten waar je niet eens research over doet. Ze zouden dit log voorgoed op slot moeten zetten imo, ga elders spammen ectobeertje

dude, jij beschuldigd mij en iedereen van off topic gaan, maar je post hier wel even over je marginale tattoo, die je bovendien in een zaak laat zetten waar je niet eens research over doet. Ze zouden dit log voorgoed op slot moeten zetten imo, ga elders spammen ectobeertje

+1 3 trainingen en 20 pagina's :roflol:

okeey doei ;)

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

+1 3 trainingen en 20 pagina's :roflol:
nog maar even die trainingen tellen ;)

Je zegt MP 10kg, maar je bedoelt 10kg per kant?
Met een stang van 20kg? Of?
Dan vind ik het wel meevallen hoor.

Edit: En waar is die tattoo van dan?

:trollface:

ik lieg teminste niet over mijn stats, geef toe dat ik een schraal menneke ben

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

als jij mijn elite membership betaalt dan verander ik mijn naam ;)

ging naar dragontattoo in eindhoven, gewoon de 1e link die google gaf ;)

wat wil je daar mee zeggen dat ik lieg over me stats of zo ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven