Fitness Seller

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je zegt MP 10kg, maar je bedoelt 10kg per kant?
Met een stang van 20kg? Of?
Dan vind ik het wel meevallen hoor.

Edit: En waar is die tattoo van dan?
10kg per kant, met zo'n bodypump stangetje, meestal is dat mijn 2e warmingupset maar ik voelde hem al heel erg goed

norrmaal gesproken 15kg per kant, haal ik meestal wel 3X11 (met 15 kg per kant)

de tattoo is van liverpool, ut gaat al tijden niet zo goed met me cluppie helaas :sad:

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

wat wil je daar mee zeggen dat ik lieg over me stats of zo ?
je voelt je wel meteen aangesproken, los daarvan weet ik zeker dat veel mensen hier over hun stats liegen, of iig zwaar naar boven afronden. Maar dat maakt niet uit, dat is menselijk ;)

Niet haten.

Vandaag eens rondgekeken bij bodybuisness.
Ik keek me ogen uit, had gehoord dat het daar wel 6 keer zo groot was als bij ons, ik maak er toch wel 11 van.
Dumbbells tot 40kg. meerdere banken met olympische barbells, veel gewichtschijven. squatrack, squatkooi....ook heel veel machines waarvan ik er veel nog nooit had gezien. Een deel met een pin om het gewicht vast te stellen, een deel waar je de schijven op kan laden...ze hebbe er ook een paar waarbij je met een knop de weerstand kunt vergroten.

Veel hulpstukken, kettlebels en ook wat strongmanatribute.

en een soort computer waar je verschillende oefeningen kunt selecteren en zien hoe je ze uit moet voeren en welke spieren ze hoe sterk stimuleren. (niet echt nodig maar toch wel leuk omdat het ook aangeeft waar ik alles kan vinden)

@dwarven: je zou trots zijn op me nieuwe gym ;)

De lichte nadelen zijn: de terugweg heb ik met honger 50minuten over gedaan, de kleedkamers zijn niet zo handig ingericht en de instucteur die me rondleide hield zich toch een beetje aan wat hij geleerd heeft. Vertelde dat apparaten toch goed waren voor training en zij dat ondanks wat iedereen zegt de huidplooimeter bij lange na niet zo goed is als de elektriese.

De training:
Heb heel wat dingen gedaan voor de rug waarvan ik de naam niet weet :o

Triceps: tricep pull down with rope: 1X10 (weerstand 20)..toen maar even iets fatsoenlijks gezocht:o
Close grip bench press: (10kg per kant) 2X10...1X8
skull crushers EZ Bar: 5kg per kant, 1X12....1X10+superset cgbp.

voel mijn rug goed dus die zooi die ze daar hebben is prima :D
vanaf 1 april dus veel beter traine

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

+1

Laatst bewerkt:
Klinkt toch netjes :)

No excuses, showtime nu. Knalle als een malle.

Je deed 50 minuten over de reis terug naar huis?
Dus voor 40 minuutjes trainen ben je 2 uur en 20 minuutjes bezig in totaal...?

Lijkt me een beetje heel erg demotiverend die reistijd. Doe jezelf een lol en zoek iets dichters bij huis. Behalve als dat er niet is natuurlijk (in dat geval beginnen te sparen voor een halter en bankje thuis ;))

Je deed 50 minuten over de reis terug naar huis?
Dus voor 40 minuutjes trainen ben je 2 uur en 20 minuutjes bezig in totaal...?

Lijkt me een beetje heel erg demotiverend die reistijd. Doe jezelf een lol en zoek iets dichters bij huis. Behalve als dat er niet is natuurlijk (in dat geval beginnen te sparen voor een halter en bankje thuis ;))
het is het enige serieuze wat in de buurt zit :sad:

Ik moest de weg ook nog een beetje zoeken. Maar het laat de haters hier wel zien dat ik er wat voor over heb.
Voordeel geen cardio te doen in de gym, nadeel(tje) ik moet mijn voedingsschemaer op aanpassen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Koop een derdehands scooter van je tattoo geld ;) problem solved.

Ben dan zeker benieuwd naar je nieuwe gym - klinkt goed!

:roflol:
Lag niet aan mij - écht niet!
maakt nie uit, een nieuwe voedingsschemamaken is toch niet nodig, alleen het ouwe wat bijschaven omdat ik met de heen en terugrijs nogal lang bezig ben.

Vandaag met ADHDennis getraint, bleek mijn ouwe breakdanceleraar te zijn, klein wereldje.

Beetje de rug gepakt (op techniek, om wat dingen bij te leren)

Bent over rows met een kettlebell
deadlift met riem
squat geleerd
paar bicepcurls

En wat sups die hij niet hoefde heeft ie aan mij gegeve
whey samples (leuke afwisseling van basic bulk)
megagrow 'supersize your muscles' van xxl..weet alleen niet of die voor of na de training moet:o
en carbo blast.

Zit je nog steeds met hetzelfde voedingsschema? Nog steeds aan het cutten of ondertussen al aan het bulken?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven