Fitness Seller

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
thnx, maar gewichten boeien me niet zo veel
en om eerlijk te zijn moest ik bij die laatse rep van die 12kg dumbbell curl wel een beetje spotte met mijn vrije arm :o

no prob toch heeft iedereen wel eens, gewichten boeien je niet zeg je maar volgens mij wel:o Als ik eerlijk ben staat m'n fysiek natuurlijk ook op nr. 1 maar het heeft toch wel een bepaalde bevestiging als je bijv. 1x100kg kan benchen ofzo. Ook een vorm van vooruitgang, kan je zien dat je goed bezig bent. En ik heb wel alsnog het gevoel dat ik een sul ben als ik 2kg curl. Begrijp je een beetje wat ik bedoel?

30kg MP en 14kg bent over raises? :scratch:
Sterke achterkant iig!

• Topic Starter Topic Starter
no prob toch heeft iedereen wel eens, gewichten boeien je niet zeg je maar volgens mij wel:o Als ik eerlijk ben staat m'n fysiek natuurlijk ook op nr. 1 maar het heeft toch wel een bepaalde bevestiging als je bijv. 1x100kg kan benchen ofzo. Ook een vorm van vooruitgang, kan je zien dat je goed bezig bent. En ik heb wel alsnog het gevoel dat ik een sul ben als ik 2kg curl. Begrijp je een beetje wat ik bedoel?
dat begrijp ik ook wel ja. En tot bepaald niveau heb je wel gelijk, ga geen 2kg curlen of zo:o
Ik verhoog mijn gewichten ook als ik uit mijn reprange raak, maar ik vind het als bodybuilder totaal niet intressant om te weten wat mijn 1rep max is bij wat dan ook. Leuk voor strongman en powerlifters, vind dat je daar als BBer niet zo veel aan hebt...snappie ;)

Sterke achterkant iig!

Ik doe ook 35kg MP en 14kg Bent over raises, zal wel aan ons liggen :roflol:

dat begrijp ik ook wel ja. En tot bepaald niveau heb je wel gelijk, ga geen 2kg curlen of zo:o
Ik verhoog mijn gewichten ook als ik uit mijn reprange raak, maar ik vind het als bodybuilder totaal niet intressant om te weten wat mijn 1rep max is bij wat dan ook. Leuk voor strongman en powerlifters, vind dat je daar als BBer niet zo veel aan hebt...snappie ;)

Ja naja vind 't toch wel geinig om te weten maar massa is het belangrijkste. Hoe staat het met je bodystats, wanneer komen er pics?

Sterke achterkant iig!
tja, het verbaasde mij ook, maar die van 10kg voelde ik niets, die van 12 kon ik vaak zat...die van 14 was een mooi gewicht, alleen iets meer op de techniek focussen de volgende keer, die was 80 van hoe mijn techniek normaal is

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Ik doe ook 35kg MP en 14kg Bent over raises, zal wel aan ons liggen :roflol:
we zijn freaks :sad:
Ja naja vind 't toch wel geinig om te weten maar massa is het belangrijkste. Hoe staat het met je bodystats, wanneer komen er pics?
ik heb geen idee hoe veel vet of zo, weeg iets minder dan 65 kg als ik 's ochtens naar de wc ben geweest.

pics komen als ik iemand ken vinde die ze wil nemen

lateral raises met max 10, en bent over raises met 14.... hier stel ik me vragen bij.

okey, vraag maar raak ;)

Ik maak me pics ook zelf, leg de camera gewoon op de tv en doe hem op zelfontspanner. Maar hoe lang ben je dan?

Leg extensions zwaarder gooie . en gewoon 6 reps :)

Dat gewichten niet boeien kan een deftige uitspraak zijn, mits argumentatie. In jouw geval is het een excuus om je lage gewichten te excuseren.

Log begint wel wat vorm te krijgen na 24 pagina's, dus goed bezig. Ga zo door ;)

eigenlijk ben je maar een russische muis, niet?

Ach hij is teminste eerlijk over de gewichten die hij gebruikt

Log begint wel wat vorm te krijgen na 24 pagina's, dus goed bezig. Ga zo door ;)
thnx
welkom, een fruitmand met welkomstkarma ligt in je karma-inbox
eigenlijk ben je maar een russische muis, niet?
daar heb jij zeker 24 pagina's over na gedacht?
Ach hij is teminste eerlijk over de gewichten die hij gebruikt

Om helemaal eerlijk te zijn...

...ik ben gewoon een Nederlander:o

On Topic: heeft iemand een suggestie voor een pre workout meal als ik zo lang moet fietsen om bij mijn nieuwe sportschool te komen? ik ben met training erbij toch zo'n 3 uur van huis

maximize v2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven