Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tis een bulk, ik zit er ook aan te denken de zomer door cleanbulke, met die nieuwe sportschool zo ver weg is het sowiezo verplicht om veel cardio te doen
maakt nie uit, een nieuwe voedingsschemamaken is toch niet nodig, alleen het ouwe wat bijschaven omdat ik met de heen en terugrijs nogal lang bezig ben.
Vandaag met ADHDennis getraint, bleek mijn ouwe breakdanceleraar te zijn, klein wereldje.
thnx, heb um in me voedingsschemagezet.
Op de voedingswaarde van de carbo blast is puur koolhydraten, koolhydraten van maltodextrine. Kan ik misgien wel gebruiken voor dat eind fietsen naar bodybuisnes als het april is
3 daagse split is hoevaak trainen? zal op dat van het gewicht letten, met dumbbell oefeningen zet ik overigens het gewicht PER dumbbell, dus als ik zeg decline dumbbell press 16kg bedoel ik dat er een 16kg dumbbell in iedere hand ligt
Vandaag borst en benen, heb een soort van pre workout boost pilletje waar ik een sample van heb geprobeert. Merkte niets
Benen:
ik heb een squat met barbell geprobeert maar ik moest gewoon te diep, het ging niet goed
Ja ik weet dat er nu weer haters gaan komen met de standaart reactie:
Man je traint niet goed, je zal nooit gainen..ik ken jou niet en weet niet wat voor materialen je hebt maar tenzij je precies doet zoals ik het doe zal er niets van je terect komen.
mijn reactie daarop: okeey, ik zal wel stoppe met traine, hef je abbo maar op ik post niets meer
On topic: ik heb de leg press er weer eens bij gedaan om het te compenseren: 1X12X110kg...1X10X120kg (op het laatste)
sumo squat: 1X8X52kg, voelde echt niet goed terwijl ik het gewicht kon hebbe.
Leg extensions: 1X21X25kg...2X18X25kg
standing glutheus per been: 2X12X30kg....1X8X35kg
Borstraining ging goed, voelde hem al meer op de borst dan de vorige keer, benen voel ik ook wel ondanks het squatten.
dat was hem weer voor vandaag
Tóch lever je energie in. En je gaat me toch niet vertellen dat borst hogere prioriteit heeft dan benen he?
Beginnen met benen trainen zorgt ook voor betere doorbloeding etc. waardoor je borsttraining nóg meer nut heeft. Al zou ik nooit voor deze combo kiezen, al is dat persoonlijk.
Ken volgende week wel wisselen en kijken hoe het gaat,
en ik vind de borst best wel belangrijk, voor mijn tergval kon ik me pecs goed late dansen en dat wil ik weer terug krijgen
6 of 7 reps met mijn tenen naar buiten wijzend, 6 of 7 reps met mijn tenen omhoog gekrult, 6 of 7 reps met mijn tenen naar binnen wijzend.
Aanraden van DW en hij voelt heel goed, probeer maar eens
---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------
6 of 7 reps met mijn tenen naar buiten wijzend, 6 of 7 reps met mijn tenen omhoog gekrult, 6 of 7 reps met mijn tenen naar binnen wijzend.
Aanraden van DW en hij voelt heel goed, probeer maar eens
Waarom denk je dat ik hem een squat(variant) heb geleerd? Niet perfect wellicht, maar wel het best mogelijke met de beschikbare middelen en mogelijkheden van deze beer.
Deadlift en bench ook techniek geleerd / aangepast. Dus die compounds komt wel goed, nou is het aan de beer om het geleerde toe te passen (en snel in andere gym te trainen).
Voor een degelijk splitschema mag hij wel wat meer oefeningen doen, en dan komt het aanspreken van je quads op een andere manier kijken. Beetje afbeulen mag best