MuscleMeat

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ze heeft meestal gelijk, da's wel een beetje eng... ;)

Ergens?!

Ik houd niet van 'een beetje'... alles of niks - zéker qua inzet!

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Ze heeft meestal gelijk, da's wel een beetje eng... ;)
Meestal... sounds good! :D

Hahaha! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
+1

Nogmaals, aan hoeveel kcal zit je nu?
Door af en toe iets meer te eten heb je ook geen idee van wat je binnenkrijgt en hoeveel kcal je nodig hebt om te groeien.
Even snel wat bij elkaar optellen van het voedingsschemawat ik de afgelope tijd gevolgt heb..(dat moet ik nu wat editen)

ik kom toch al op zo'n 2625 kcal uit, en dan ben ik de kaas en pasta nog vergeten erbij te tellen

Even snel wat bij elkaar optellen van het voedingsschemawat ik de afgelope tijd gevolgt heb..(dat moet ik nu wat editen)

ik kom toch al op zo'n 2625 kcal uit, en dan ben ik de kaas en pasta nog vergeten erbij te tellen

Logisch dat je dan afvalt, toch?
Moar food!

Minimaal 3000 tot 3500 kcal voor jou!

Ofwel: vreten kreng.

In het eet-topic plaats je toch vaak pics?
Maak anders zo een foto? (no homo)

Tot uw orders:bow2:
ik voeg even een hamburgertje en nog iets toe, sta volges mij een stuk droger dan ik in de openingspost heb geschat.

Het komt weinig voor dat mensen hun vet% te hoog inschatten, vrijwel altijd te laag. Dit komt omdat men zichzelf het meest vanuit 'ideale' hoeken bekijkt in de spiegel, en soms verborgen vetopslag missen (zoals op de onderrug) omdat ze dit zelf niet zien. ;)

dan neem je hem toch mee naar de sportschool en neemt hem daar in;)

ik ga voortaan een klein bakje met post workout sup meeneme en dat doe ik daar dan met de kraan, maar daar in de kleedkamers gaan ete lijkt me wat aso

dan neem je hem toch mee naar de sportschool en neemt hem daar in;)

ooh lol kwam hier via je karma, bedoel die preworkout supp

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

ik ga voortaan een klein bakje met post workout sup meeneme en dat doe ik daar dan met de kraan, maar daar in de kleedkamers gaan ete lijkt me wat aso

watdan? Ik heb ook wel eens een maaltijd in onze sportschool staan eten hoor? :D

ooh lol kwam hier via je karma, bedoel die preworkout supp

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

watdan? Ik heb ook wel eens een maaltijd in onze sportschool staan eten hoor? :D
hoe ben je hier gekomen met welke karma??? ik doe nie aan pre workout.

Nej om nauw iedere dag de hele sportschool naar mijn ete te laten meuren, wil die mensen wel tevriend houwe.

Edit voedingschema: 2 hamburgers toegevoegt...ze zijn maar 1,78 voor 12 stuks=900gram dus de kosten zullen geen probleem zijn:D
Per 100 gram: 13 gram eiwit...11 gram koolhydraten...15 gram vet.
175kcal per hamburger

Laatst bewerkt:
Ik heb even je voedingsschemabekeken en volgens mij heb je ook vrij weinig vetten?
En ongeveer evenveel eiwitten als koolhydraten.
Kan je de ekv's eens berekenen?

per 100 gram 111 gram kh???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven