Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
erges heeft ze wel gelijk
vandaag doen we dubbel avondeten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
erges heeft ze wel gelijk
Meestal... sounds good!Ze heeft meestal gelijk, da's wel een beetje eng...![]()

fixed

Niet aankomen = meer eten. De rest is gewoon gejank.
Even snel wat bij elkaar optellen van het voedingsschemawat ik de afgelope tijd gevolgt heb..(dat moet ik nu wat editen)+1
Nogmaals, aan hoeveel kcal zit je nu?
Door af en toe iets meer te eten heb je ook geen idee van wat je binnenkrijgt en hoeveel kcal je nodig hebt om te groeien.
Even snel wat bij elkaar optellen van het voedingsschemawat ik de afgelope tijd gevolgt heb..(dat moet ik nu wat editen)
ik kom toch al op zo'n 2625 kcal uit, en dan ben ik de kaas en pasta nog vergeten erbij te tellen
Tot uw ordersMinimaal 3000 tot 3500 kcal voor jou!
Ofwel: vreten kreng.

Tot uw orders
ik voeg even een hamburgertje en nog iets toe, sta volges mij een stuk droger dan ik in de openingspost heb geschat.

wat meenemendan neem je hem toch mee naar de sportschool en neemt hem daar in![]()

dan neem je hem toch mee naar de sportschool en neemt hem daar in![]()
ik ga voortaan een klein bakje met post workout sup meeneme en dat doe ik daar dan met de kraan, maar daar in de kleedkamers gaan ete lijkt me wat aso

hoe ben je hier gekomen met welke karmaooh lol kwam hier via je karma, bedoel die preworkout supp
---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------
watdan? Ik heb ook wel eens een maaltijd in onze sportschool staan eten hoor?![]()
ik doe nie aan pre workout.