Fitness Seller

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hé, man je lijkt wel een geschikte gozert, en ik geef je iets om te quoten, bij al die andere mensen: compounds compounds compounds, ik train nu 2 jaar, ik ben iets kleiner dan jou en weeg meer dan 20kg meer en ik doe nog steeds heel weinig isolatie-oefeningen; ik vul 5 trainingen in de week met compounds en ik blijf aankomen en sterker worden.

Naar mijn persoonlijk gevoel moet jij nu nog niet bezig zijn met cleanbulken en cutten en wat heb je daar nog allemaal; om het in het engels te zeggen: You need to man the **** up and stop looking for excuses, when you go to the gym, you train - balls to the wall - no compromise - hard

als je iets wil, dan zul je er hard voor moeten werken. Niet dit dus:

tja, sumo squat voelt gewoon niet goed, moet veel te diep gaan.

Natuurlijk voelt het niet goed, wat dacht je dan? dat je zou squatten en dat het net hetzelfde zou voelen alsof je meisje je een rugmassage gaf?

Biceps: warming up set laag gewicht dumbbells
reverse curls EZ-bar: 1X10X18kg...2X8X18kg
Bicep dumbbell curls: 1X9X12kg...1X8X12kg...1X9X10kg
toen nog even geprobeert EZ-bar curls vanuit dat ding zoals iedereen ze doet, voelt niet goed
dus maar even met licht gewicht dumbbells curls tot fail 1X16X6kg of zo

Ik snap wel dat je op zoek bent naar wat allemaal goed voor je is, maar je moet op een moment stoppen met shit "proberen" en gewoon trainen. Voorts doe je evenveel sets voor je biceps als dat je voor je volledige benen doet? Dat klinkt toch echt niet logisch?

Benen:
ik heb een squat met barbell geprobeert maar ik moest gewoon te diep, het ging niet goed

zelfde opmerking... misschien voelt Zumba dan wel beter voor je? lekker staan shaken op leuke muziek, samen met een paar vrouwtjes en naar huis gaan met een warm wollig gevoel. :)

ik zou me abbo opheffe: een echte BBer geeft geen f*ck over wat hij tilt, als de gains maar komen.

Dat zou je beter doen, ik ken persoonlijk niks van bodybuildingroutines, maar in de gym waar ik ga zijn alle bodybuilders met een goeie fysiek wel allemaal sterk

Het is cool van Dwarvenwarrior dat ze je een schema aanraadt en helpt, maar uiteindelijk ligt het in jouw handen, jij moet elke training naar de gym gaan en je best doen en hard trainen, want door een beetje aan te modderen, dingen te proberen en ze op internet te zetten zal je niet sterker/breder worden.

Ik spreek uit ervaring; toen ik 20 was ging ik ook "fitnessen" met als enige doel big arms te hebben. Na nog geen jaar ben ik gestopt omdat het niet lukte; jammer genoeg heb ik pas 4 jaar erna het licht gezien dankzij twee vrienden die me iets heel vergelijkbaars op mijn bord gooiden als dit. Nu beklaag ik het me dat ik al die kennis en goeie raad niet 4 jaar eerder benut heb.

PS lees starting strength - dank me later

PS2: voedingstip: op zoek naar Kcal? eet eierwafels: 464Kcal per 100g waarvan 8.1 eiwitten, 51.4 carbs en 25.1 vetten met een beetje chocomelk/melk erbij...

[Afbeelding niet meer beschikbaar] 1160 Kcal in dit pakje??? klinkt bijna onmogelijk :D

just my 2 cents brah

• Topic Starter Topic Starter
En waarom is het een slechte training?
slecht geslape, normaal zit er gewoon meer in
Als je niet snel omhoog gaat met gewichten eet je bar en bar slecht.
Vooral als je net begint, je moet echt 5kg omhoog gaan per training man
train al een jaar, en ben nu zo'n 10kg aangekomen.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

hé, man je lijkt wel een geschikte gozert, en ik geef je iets om te quoten, bij al die andere mensen: compounds compounds compounds, ik train nu 2 jaar, ik ben iets kleiner dan jou en weeg meer dan 20kg meer en ik doe nog steeds heel weinig isolatie-oefeningen; ik vul 5 trainingen in de week met compounds en ik blijf aankomen en sterker worden.
ga volgende maand beginne in een echte gym waar ik wat meer compouds kan doen..hier is alleen een smith..zit te denken aan het russian bear schema, ging best wel hard met beperkte middelen

Naar mijn persoonlijk gevoel moet jij nu nog niet bezig zijn met cleanbulken en cutten en wat heb je daar nog allemaal; om het in het engels te zeggen: You need to man the **** up and stop looking for excuses, when you go to the gym, you train - balls to the wall - no compromise - hard

als je iets wil, dan zul je er hard voor moeten werken. Niet dit dus:
Ik hou het even op dat voedingsschemawat een paar posts terug staat...bijna3500 moet toch wel genoeg zijn ;)

Natuurlijk voelt het niet goed, wat dacht je dan? dat je zou squatten en dat het net hetzelfde zou voelen alsof je meisje je een rugmassage gaf?
Nej ik hoopte dat ik mijn spieren zou voelen:p
Nu voelt het meer alsof er een vreemd soort spanning op mijn ruggenWervels komt.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

zelfde opmerking... misschien voelt Zumba dan wel beter voor je? lekker staan shaken op leuke muziek, samen met een paar vrouwtjes en naar huis gaan met een warm wollig gevoel. :)
Nej is niets voor mij, maar ik moet gewoon geen last krijgen van mijn rug als ik klaar ben:o
Dat zou je beter doen, ik ken persoonlijk niks van bodybuildingroutines, maar in de gym waar ik ga zijn alle bodybuilders met een goeie fysiek wel allemaal sterk
Ja, maar kracht komt automaties erbij...ik heb er geen baad bij om een training te verpesten aan het uitzoeken wat mijn 1RM is bij de grote 3, dus dat ben ik ook niet van plan

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

PS lees starting strength - dank me later

PS2: voedingstip: op zoek naar Kcal? eet eierwafels: 464Kcal per 100g waarvan 8.1 eiwitten, 51.4 carbs en 25.1 vetten met een beetje chocomelk/melk erbij...

just my 2 cents brah
Thnx, en welkom;)

Laatst bewerkt:
ga volgende maand beginne in een echte gym waar ik wat meer compouds kan doen..hier is alleen een smith..zit te denken aan het russian bear schema, ging best wel hard met beperkte middelen

Weer een nieuw schema?
Logisch dat al je schema's mislukken, je moet het wel een kans geven...

Stonden chins trouwens ook niet bij rug?

Weer een nieuw schema?
Logisch dat al je schema's mislukken, je moet het wel een kans geven...

Stonden chins trouwens ook niet bij rug?
Weet nog niet zeker wel schema ik ga nemen, iig met veel compounds want die mogelijkheid heb ik dan.

chin ups lukte niet omdat ik al kapot was, was echt doodmoe:(:o

Het is cool van Dwarvenwarrior dat ze je een schema aanraadt en helpt, maar uiteindelijk ligt het in jouw handen, jij moet elke training naar de gym gaan en je best doen en hard trainen, want door een beetje aan te modderen, dingen te proberen en ze op internet te zetten zal je niet sterker/breder worden.
Mee eens.

Je rug wordt alleen maar sterker door dingen te DOEN, en met de juiste houding. Met de aanwijzingen die ik je gaf heb ik helemaal niks verkeerds aan je rug gemerkt, dus alles wat verkeerd aanvoelt moet met de vorm te maken hebben (of met een military press die je te zwaar pakt en daardoor je rug teveel belast).

Ook in deze gym kun je genoeg gainen.

Verman jezelf eens :P

Hahaha en ik denken russian beer is zo'n focking grote Russische gekke bodybuilder. En dan lees ik dit.... fail...

Wat betreft rugklachten kunnen wij elkaar de hand schudden denk ik. Ik kamp al jaren met rugklachten, bij het autorijden, slenteren in de stad. Ook bepaalde oefeningen kan ik niet doen zonder rugpijn. ATG squatten is voor mij nog onmogelijk ivm het krom trekken van mijn rug als ik beneden parallel ga. Maarja, dan maar half squats en tegelijkertijd wat flexibeler worden. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik MP niet staand kan doen. De volgende dag verga ik dan van de pijn. Echt het gevoel dat er een wervel is plat gedrukt. Ipv deadlifts doe ik nu romanian deadlifts, waarbij je de bar niet helemaal stil legt op de grond, anders is mijn rug krom.
Het is niet dat ik een gebochelde gozer ben. Ik moet wel op mijn houding letten (holle rug) maar je ziet niks aan mijn rug. Echter moet ik wel altijd voorzichtig zijn, want rugpijn is ontzettend vervelend. Maar dat allemaal is voor mij geen rede om maar telkens te stoppen met trainen. Sterker worden met deadliften, BOR e.d. gaat je rug alleen maar sterker maken. Wel heel goed op techniek letten natuurlijk.

wtf ? je traint al 1 jaar? ik train iets meer dan de helft en til meer dan dubbele..Had je meer uit kunnen halen.
En nee, ik heb geen voedingsschema

wtf ? je traint al 1 jaar? ik train iets meer dan de helft en til meer dan dubbele..Had je meer uit kunnen halen.

ik lees hier gewoon te vaak: 'voelde niet goed' en andere crybaby shit, als je na een jaar nog moet zitten 'proberen' en 'eerst de techniek oefunuh' dan ben je ofwel een ****ing kluns of je doet iets grondig fout, of beide.
KT is niet voor iedereen weggelegd...

haha russian bear wordt flink gebashed

Hahaha en ik denken russian beer is zo'n focking grote Russische gekke bodybuilder. En dan lees ik dit.... fail...

Hahahaha dat had ik ook :roflol:

@russian teddybear: :sad:

haters gonna hate, ik volgens mensen uit mijn omgeving, 10kg in een jaar en mijn vetpercentage is weinig gestegen.
en als ik zeg dat het niet goed voelt betekend dat ik weet dat ik de volgende dag last heb van mijn rug, zoals iemand hierboven ook al aangeeft.

+ ik ben niet snel tevrede ;)
i'm gonna be bigger then all of y'all :trollface:

Gast je woog toch 65 ofzo, ik had in de eerste 3 maanden al 10kg gain en dat kwam omdat ik ook focking weinig woog en omdat ik me eten om gooide. Je hoort wel wat kilo's te gainen regelmatig. Ik weet niet echt wat de problemen zijn want ik kan de helft niet lezen wat hier allemaal gepost wordt, is teveel.

No offence btw;)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven