- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen, of later op de avond...PSV speelt goedIk heb even je voedingsschemabekeken en volgens mij heb je ook vrij weinig vetten?
En ongeveer evenveel eiwitten als koolhydraten.
Kan je de ekv's eens berekenen?
typfout, 11 gram
paar dage terug nog 64,7 net uit bed net na de wc
moet nog wat bij, ga morgen eens rondkijken in de supermarkt voor inspiratie..moet tog nog wat bevoorraden..denk aan chocomelk + met die kwark en siroop krijg ik ook een aantal kcal meer boven die caseineMet 350kcal extra kom je misschien nét aan de 3000 kcal - vind je zelf dat dat genoeg is?
pinda allergieHet topique leeft nog!
Wat ga je nou "cutten" met hamburgers?
Gewoon 6 stukken brood met pindakaas erbij proppen.
Of beide.
hoor ik veel op dit forum

Ik heb het schema wat aangescherpt en zet het hier neer, kijk even wat jullie er van vinden en dan zet ik het in me openingspost..alleen nog wat fruit bijgooienIk heb even je voedingsschemabekeken en volgens mij heb je ook vrij weinig vetten?
En ongeveer evenveel eiwitten als koolhydraten.
Kan je de ekv's eens berekenen?

nee toch maar niet, toen ik klaar was met mijn 1ste schema zonder chcomel kwam ik al uit op 3798 kcal, en das ook nog zonder fruit
Ik zag daar iets staan over zwarte thee tijdens de training...opzich wel intressant, sportdrank doe ik niet meer en water is zo saai.Inspiratie genoeg online te vinden.
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.simplyshredded.com/15-power-foods.html
Wees eens een beetje creatief.
Ik ben zelf geen voorstander van volle melk/chocomelk maar als het niet anders kan...
mag niet in mijn nieuwe gym

iets minder whey dan, en dat van de koolhydraten bij de rijst klopt, heb de verpakking van de rijst gekeken en dat met de saus + groente erbij genomen..dan is dat wel ongeveer een gemiddelde.Ziet er goed uit, alleen rare verhoudingen bij sommige maaltijden?
2 sneden brood + pasta + 2 eieren = 18g koolhydraten en 26g vet?
73g rijst = 76g koolhydraten?
Ik zou wel iets minder eiwit nemen bij maaltijd 1 & 2, je zit aan +- 4g/kg BW.
Vervang die kcals dan door koolhydraten.
heb het nagekeken op voedingswaardetabel.nl, heb het brood zelfs nog gewogen.Scheiden moet niet, ik snap gewoon niet dat je met 2 sneden brood, pasta en 2 eieren aan een ekv van 21/18/26 komt.
Bij maaltijd 1 en 2 kan je gerust 20g whey minder nemen en vervangen door 20g koolhydraten.
Je 2 belangrijkste maaltijden zijn ontbijt en post workout meal.

sucesfull lobby, we hebbe hem

Als je niet snel omhoog gaat met gewichten eet je bar en bar slecht.
Vooral als je net begint, je moet echt 5kg omhoog gaan per training man
Daar heb je inderdaad een punt. Hetzelfde geld voor BW. De eerste maand bulk kom je zoiezo 5 kg aan.Als je niet snel omhoog gaat met gewichten eet je bar en bar slecht.
Vooral als je net begint, je moet echt 5kg omhoog gaan per training man