MuscleMeat

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
laat ze haten bro

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Gast je woog toch 65 ofzo, no offence maar ik had in de eerste 3 maanden al 10kg gain en dat kwam omdat ik ook focking weinig woog en omdat ik me eten om gooide. Je hoort wel wat kilo's te gainen regelmatig.
Ow maar jij wou dus cutten? zal niet veel vvm zijnwat je hebt gegained :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Gast je woog toch 65 ofzo, no offence maar ik had in de eerste 3 maanden al 10kg gain en dat kwam omdat ik ook focking weinig woog en omdat ik me eten om gooide. Je hoort wel wat kilo's te gainen regelmatig. Ik weet niet echt wat de problemen zijn want ik kan de helft niet lezen wat hier allemaal gepost wordt, is teveel.
train pas een half jaar serieus met voedingsschemaen vrije gewichten:o

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

+1

little daddy staat op scherp

laat ze haten bro

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Ow maar jij wou dus cutten? zal niet veel vvm zijnwat je hebt gegained :rolleyes:

Nee is niet heel veel vvm inderdaad maar dat plak ik daarna er weer op:)

train pas een half jaar serieus met voedingsschemaen vrije gewichten:o

Ach gewoon doortrainen en veel eten enzo, zorg er iig voor dat je bij 1 schema blijft voor minstens 3 maanden, als je dan nog niet gaint ligt het aan hoe hard je traint (-''gewicht boeit me niet'' :o) oid

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Ja ik begin in April:)

Ach gewoon doortrainen en veel eten enzo, zorg er iig voor dat je bij 1 schema blijft voor minstens 3 maanden, als je dan nog niet gaint ligt het aan hoe hard je traint (-''gewicht boeit me niet'' :o) oid

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Ja ik begin in April:)
+1, ik ga even goed nadenken over een schema met veel compounds en mischien af en toe een isolatie.
zit te denken aan een ABA BAB schema, maar neem de tijd om het uit te zoeken want in vergelijking met de gym waar ik nu zit zijn de mogelijkheden eindeloos

starting-strength-rippetoe.jpg

All you need...

Ja je kunt rippetoe doen, maar ik vond het geen **** aan..

Je kan ook gewoon een simpel 4 dagen split doen met leuke oefeningen naar keuze. :
Dag 1: Borst - Triceps
Dag 2: Rug - Biceps
Dag 3: Benen
Dag 5: Schouders (en als je wilt: Onderarmen)

Deze doe ik en bevalt prima.

Ja je kunt rippetoe doen, maar ik vond het geen **** aan..

Laat deze beer eerst maar eens massa pakken op de compounds - lijkt me nuttiger dan alle fancy trainingsprogramma's die hij al heeft gehad.
Ik heb met 'm getraind en flink oefenen met die compounds is wel nodig ;)

ik lees hier gewoon te vaak: 'voelde niet goed' en andere crybaby shit, als je na een jaar nog moet zitten 'proberen' en 'eerst de techniek oefunuh' dan ben je ofwel een ****ing kluns of je doet iets grondig fout, of beide.
KT is niet voor iedereen weggelegd...
i lol'd. Doe gewoon veel compounds.
Dag 1
A: 2 setjes opwarmen, 4 zware werksetjes, 6-8 herhalingen, 3-4 minuten rust tussen sets.
-squat
B: 1 setje opwarmen, 3 goede werksetjes, 8-10 herhalingen, 1-2 minuten rust tussen sets.
-goodmorning
-legpress
-hamstring curl
-calf raise
C: 3 setjes maximaal aantal herhalingen, 1-2 minuten rust tussen sets.
-abwheel rollouts-vanaf knieën met dumbbells 3x maximaal aantal herhalingen)
Je kunt eventueel lunges toevoegenaan trainingsdeel C.

Dag 2
A: 2 setjes opwarmen, 4 zware werksetjes, 6-8 herhalingen, 3-4 minuten rust tussen sets.
benchpress
militairy press
B: 1 setje opwarmen, 3 goede werksetjes, 8-10 herhalingen, 1-2 minuten rust tussen sets.
inclipe BP
dippen
Tricep extension /met dumbbell
C: 3 setjes maximaal aantal herhalingen, 1-2 minuten rust tussen sets.
pushup
Je kunt eventueel nog de incline benchpress doen met dumbbells en/of small grip BP toevoegen aan trainingsdeel B.

Dag 3
DL
t-bar of BOR
DB -row
Pullup
bicep curl
C: 3 setjes tussen de 10 en 20 herhalingen, 1-2 minuten rust tussen sets.
reverse curl (bepaald gewicht, 3x herhalingen tussen de 10 en 20 herhalingen).

Laatst bewerkt:
^ @bel112: neem jij bij de T bar row de barbell zelf vast of 'leg' je hem in een close grip handle of iets dergelijks? ik vroeg me dat af omdat je 3 work sets deed, wat je niet zou doen als je de barbell grijpt omdat je dan een even aantal sets doet ( linkshand boven, rechtshand boven afwisselend ).

ik lees hier gewoon te vaak: 'voelde niet goed' en andere crybaby shit, als je na een jaar nog moet zitten 'proberen' en 'eerst de techniek oefunuh' dan ben je ofwel een ****ing kluns of je doet iets grondig fout, of beide.
KT is niet voor iedereen weggelegd...

what doesnt feel good makes you grow :D

Ook een mooie quote:
If it doesn't kill you it will make you stronger

^ @bel112: neem jij bij de T bar row de barbell zelf vast of 'leg' je hem in een close grip handle of iets dergelijks? ik vroeg me dat af omdat je 3 work sets deed, wat je niet zou doen als je de barbell grijpt omdat je dan een even aantal sets doet ( linkshand boven, rechtshand boven afwisselend ).
ik doe er zo'n chin up grip dingetje onder en trek daarmee de stang omhoog, beetje lastig uit te leggen, maar dan zit je niet met dat afwisselen. Ik pak altijd bench stang en leg de achterkant ergens achter.

ik doe er zo'n chin up grip dingetje onder en trek daarmee de stang omhoog, beetje lastig uit te leggen, maar dan zit je niet met dat afwisselen. Ik pak altijd bench stang en leg de achterkant ergens achter.

haha! bij gebrek aan materiaal moet je vindingrijk zijn :p

what doesnt feel good makes you grow :D
mischien leg ik het verkeerd uit, probeer het langzaam te lezen zodat je het begrijpt...ik vind het gevoel wat ik krijg als ik allout bankdruk of biceps curl of lat pull down doe heerlijk. I like the way it hurts..Maar bij die squat en deadlift voelt het gewoon niet goed, voelt minder sterk in me spieren en ik voel me rug gewoon verstijven
Ook een mooie quote:
If it doesn't kill you it will make you stronger
hmmm..iig beter dan no pain no gain
haha! bij gebrek aan materiaal moet je vindingrijk zijn :p
+1

Vandaag Borst en Benen

Benen: front squat....ging nergens over :o
Sumo Squat: 2X12X52kg....1X11X52kg...voelde al wat beter aan, volgende training meer gewicht.
Leg extensions: 3X18X25kg
stanging glutheus (per been): 1X10X5kg...1X9X35kg....1X12X32,5kg
Leg press: 1X9X110kg...1X10X100kg

Beentraining over het algemeen wel te vrede over, standing glutheus moet nog beter. En squat uiteraard ook.

Borst:
Bankdrukken: 1X10X52kg...1X9X52kg....1X10X47kg
Decline dumbbell bench press: 1X11X16kg....2X10X16kg
dumbbell incline fly's: 1X10X8kg...1X8X10kg...1X10X8kg

Borst training over het algemeen wel tevrede over, kan iets beter.

Wat was er dan met de frontsquat?

Wat was er dan met de frontsquat?
ik krijg um gewoon niet goed neergelegt, +er was zowa geen ruimte, druk ineens.
Volgende week nog een keertje proberen maar als het dan niet lukt gewoon sumo, daarna is het toch nog maar een paar weken

Edit: voordat de hele stroom van trainingsvoorstellen hier weer op gang komt...Advies en kritiek op een nieuw compoundschema (het liefst ABA BAB) mag, maar doe het dan via pm ;)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven