Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals jij het zegt, ben lid van beide groepen want ik hou van vrouwen in het algemeenRussian beer, het beest in bed! Kleine of grote t**ten? Met zijn twee of alleen? Het maakt niet uit, erin met die winterpeen!

Russian beer, het beest in bed! Kleine of grote t**ten? Met zijn twee of alleen? Het maakt niet uit, erin met die winterpeen!

Fixed.Doet het vast goed op sollicitatiegesprekken.
RB: "Ik heb een IQ van 130"
Baas:"Waarom heb je dan geen enkele opleiding afgemaakt?"
RB:"Ik heb alleen een verbaal IQ van 130 gehad."
Minimaal 12 herhalingen, gewoon goed spanning houden en ze vliegen de lucht in. Over een maand til jij 100kg.

welja sommige leggen er extra schijven op, hij dus de sluitingen.Citaat:
Origineel gepost door Russian Bear
die deadlift ga ik vrijdag pas met 20kg schijven = 51,1 kg proberen
15 februari 2011 gepost
Toch geen 100kg geworden.....
Wel een progressie van 0,9kg![]()
ben al op zoek, moet wel een automaatje worden dus het zoeken kan nog even durenBeertje, koop en auto en dan gaan we lekker deadliften![]()
gaan we ook voorwelja sommige leggen er extra schijven op, hij dus de sluitingen.
KOM OP HE BEER, je kan heus beter !
Doe de 60kg volgende keer met perfecte vorm.
Ik geloof dat jij zonder al te veel moeite moet kunnen reppen met minimaal 75 kilo op deadlift. Denk dat het meer in je hoofd zit dan ergens anders...
nej ik heb ook best wel last van me rug gehad na de 1e keer deadliften. Ik ga denk ik morgen een riem halen als ik tijd heb.
waarom perse automaat? zeker als je een wat oudere koopt, hogere brandstofkosten

rijbewijs is ook voor alleen automaat, long story
en ja ik ben beta,![]()
u mad?rijbewijs is ook voor alleen automaat, long story
en ja ik ben beta,![]()