Fitness Seller

The Ultimate Fighter Season 17

Bezoekers in dit topic

Welke gewichtsklasse zijn de vechters komend seizoen?

Zou nog eens een zwaardere klasse willen zien ipv steeds lightweight en welterweight.
 
Ben benieuwd wat het gaat worden.

Ben ook benieuwd naar die kerel waar Dana White zo vol over is. Degen waar alle anderen in het huis bang van zouden hebben. Klinkt veelbelovend maar eerst zien.
 
Aflevering 1

[Link niet meer beschikbaar]
 
The Ultimate Fighter s17e01 torrent: [Link niet meer beschikbaar]
 
zijn middleweights, eerste aflvering belooft veel goeds, ik ga voor team bones jones
 
Nog een linkje, die eerste van mij had ik niet gecheckt en zie ik de aflevering ook niet.
[Link niet meer beschikbaar]
 
De video is blijkbaar al verwijderd. Downloaden dan maar.
 
ben benieuwd, wie die gast is die de erge k.o maakt. Bring it on, kan haast niet slechter worden dan seizoen 16.
 
nice eerste ep, vond clint hester, gilbert smith jr en kevin casey erg goed.
 
Zo, dat begint al weer snel. Ben torrent nu aan het downloaden. Ik weet niet waarom, maar die Chael Sonnen doet me denken aan de legendarische Ken Shamrock :)

Het is te hopen dat het een beter seizoen wordt dan seizoen 16, maar dat is al snel. Ik vond de TUF die gelijktijd met seizoen 16 in Australie liep ook een stuk beter.
 
Seizoen 16 niet gezien, maar goed ook aan het commentaar te zien.

Net de eerste afl. gekeken en zag er goed uit.
 
Thanks man heb deze shows echt gemist! Ga deze zeker te weten volgen.
 
Vergeet Uriah Hall ook niet!

Zwaar onder de indruk van Uriah Hall.. die gast is zwaar talented standing en on the ground en net zo explosief als een leeuw. Muay Thai background FTW. :eek:
 
Aflevering 2

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven