XXL Nutrition

The Ultimate Fighter Season 17

Bezoekers in dit topic

bestaat er al seizoen 17 ? :O
ik herriner nog vroeger dat ik dit keek op de tv, toen rashad evans en rampage jacksons de trainers waren.
 
thx, kan echt niet wachten op de volgende episode.. damn daar gaat iemand zwaar K.O. gaan.
 
thx, kan echt niet wachten op de volgende episode.. damn daar gaat iemand zwaar K.O. gaan.

Helaas zie je al aan het eind van afl. 2 wie er de ambulance in gaat, tenzij ze dat nog nagespeeld hebben zodat je denkt dat het die persoon is.
 
Serieus? Ik zag het iig niet, wie het was. Maar ik vond de ko van afgelopen aflevering al erg nice! Al een leuker/beter gevecht dan in heel vorig seizoen voorgekomen is. Laat maar komme!
 
Helaas zie je al aan het eind van afl. 2 wie er de ambulance in gaat, tenzij ze dat nog nagespeeld hebben zodat je denkt dat het die persoon is.

Diegene die met de ambulance wordt weggevoerd op die beelden vecht niet de volgende episode, maar volgende episode ga je wel zien wie het beest is waar Dana het over had ;)
 
Moet urajah hall zijn. Als ik zijn naam goed heb. Die zag er in de eerste aflevering echt goed uit!
 
Diegene die met de ambulance wordt weggevoerd op die beelden vecht niet de volgende episode, maar volgende episode ga je wel zien wie het beest is waar Dana het over had ;)
Ambulance niet volgende episode,bron?
 
Ambulance niet volgende episode,bron?

Ik weet niet of er een ambulance komt volgende episode, misschien ook wel, maar diegene die je op DIE beelden weggevoerd zag worden heeft geen gevecht next episode.
 
Dat beest zal wel Urijah Hall zijn. Of hij gaat winnen dit seizoen valt dan nog af te wachten.

Ben benieuwd naar volgende week. Of het Urijah Hall is die knock-out betwijfel ik sterk. Je zal al aan die andere dat hij niet met volle moed eraan ging beginnen.
 
Oh lordy, nice fight :D
 
Gisteren pas aan toe gekomen om zelf te kijken. Woooow!:)
 
Iemand een site waar ik enkele UFC fights gratis kan bekijken?
 
haha de tering, een van de vieste knock outs EVER
 
Morgen de nieuwe aflevering toch?
 
Back
Naar boven