XXL Nutrition

The way up 2012

500 yoke doen we dan samen.. goed plan!

Op log gewoon even een stapje terug doen.. Je kan beter eerst je techniek goed krijgen 70-75kg nu.

Jammer van die log, volgende keer pak je 'm gewoon wel. Lekker weer die yoke van jou man. Was weer een gezellige dag.

• Topic Starter Topic Starter
500 yoke doen we dan samen.. goed plan!

Op log gewoon even een stapje terug doen.. Je kan beter eerst je techniek goed krijgen 70-75kg nu.

Yoke, easy shit.:D

Tja, heb ik al vaker gedaan maar naarmate de gewichten weer zwaarder worden komt weer de strictpress naar boven...

mooie yoke man.

Thx Tom.

Wendler CGBP:

15x20.
5x40.
5x60.
3x80.
5x90.

Paused CGBP(2 sec) legs up:

10x45.
10x45.
10x45.
10x45.
10x45.

Allemaal dikke speed, laatse set alleen wat verzuring.

Chinna's(dikke gladde greep):

8xbw
3xbw+10.
6xbw.

Je doet CGBP als main voor Wendy?

Wat heb je als max cgbp ingegeven?

Goed hoog begin toch voor bench :)

Nice train maar begin je nu met de 1+ week meteen, volgens mij zit je pas in week 1 (3x5 week) van de 1e cycle toch? Je werk sets beginnen bij de 60kg en 5 x 90 is je repout?

Nice train maar begin je nu met de 1+ week meteen, volgens mij zit je pas in week 1 (3x5 week) van de 1e cycle toch? Je werk sets beginnen bij de 60kg en 5 x 90 is je repout?

Dit is al week 2;). Eigenlijk benoem ik niets als werksets alleen de repout. 5x90 was repout idd, had nog wel wat over.(doel was 3x90).

Ik heb nu ook door hoe ik iemand kan abonneren. Ik ga je volgen.

Ik heb nu ook door hoe ik iemand kan abonneren. Ik ga je volgen.
Thx:).

Computer is naar de klote vandaar late update. Nog 8x150 beltless geDl'd bij rpb en wat random shit. Vandaag nog 4x95 cgbp gaat weer goede kant op. Beetje k*t gegeten laatste 2 dagen door omstandigheden(weinig KH) dus ben weer wat droger lol.. Vanaf morgen weer meer eten..

Thx:).

Computer is naar de klote vandaar late update. Nog 8x150 beltless geDl'd bij rpb en wat random shit. Vandaag nog 4x95 cgbp gaat weer goede kant op. Beetje k*t gegeten laatste 2 dagen door omstandigheden(weinig KH) dus ben weer wat droger lol.. Vanaf morgen weer meer eten..

He mijn pc ook. Tik 'm aan phaggot.

Abbooooo

Vandaag @ RPB. Had een beetje motivatie dipje, goed dat ik geweest ben want back on track!

Black mamba log:
Tot 2x80m 1x85 en 1x90F wel gecleand.

Car circle vs odin:trollface:
tot 330kg 440 graden ofso.

Masterclass deadlift van kevin:
tot 3tjes met 120 zonder belt, alles op techniek techniek techniek.
Bedankt Kev, waardeer het.

Conditioning(kettlebell swing 25kg, hamer op tire, pushups):
25x 25x 25x.
25x 25x 25x.

****ing misselijk.

Carpull:
Standje 8 handrem 15m.
Standje 8 handrem 15m.
Standje 9 handrem 15m.

EN aan het einde van de training nog de 380kg tire geflip voor het eerst om hem op te ruimen, good shit.

Was weer top gasten!

Deadlift techniek is altijd goed om aan te werken, maar ik heb mooie techniek tot 95% van men max en dan wordt het echt lelijk :D

Probeer het echt erin te RAMMEN, komt wel goed denk ik voor jou :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven