- Waardering
- 15.917
Geen idee Bart. Als de techniek is een keer komt maak ik een aardige kans, maar ik vrees het ergste haha.
Jwz Mike, eerst die 500 yoke smoken dit jaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500 yoke doen we dan samen.. goed plan!
Op log gewoon even een stapje terug doen.. Je kan beter eerst je techniek goed krijgen 70-75kg nu.

Ja.
105Wat heb je als max cgbp ingegeven?
Goed hoog begin toch voor bench![]()
. Tijd niet gebencht dus voelt wel weer lekker. Soon weer 100+ reppen hoop ik.Nice train maar begin je nu met de 1+ week meteen, volgens mij zit je pas in week 1 (3x5 week) van de 1e cycle toch? Je werk sets beginnen bij de 60kg en 5 x 90 is je repout?
. Eigenlijk benoem ik niets als werksets alleen de repout. 5x90 was repout idd, had nog wel wat over.(doel was 3x90).Dit is al week 2. Eigenlijk benoem ik niets als werksets alleen de repout. 5x90 was repout idd, had nog wel wat over.(doel was 3x90).

ThxIk heb nu ook door hoe ik iemand kan abonneren. Ik ga je volgen.
.Thx.
Computer is naar de klote vandaar late update. Nog 8x150 beltless geDl'd bij rpb en wat random shit. Vandaag nog 4x95 cgbp gaat weer goede kant op. Beetje k*t gegeten laatste 2 dagen door omstandigheden(weinig KH) dus ben weer wat droger lol.. Vanaf morgen weer meer eten..