- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haterttttttexas method ben ik ook hard op gegroeidHeb besloten texas method te gaan doen nu me heup weer oke is. Even de squat een boost geven. Schema zal dus bestaan uit 3 dagen waarvan 1 normaal gesproken RPB zal zijn.
De dagen dat ik thuis train zullen bestaan uit: Squat/ frontsquat/ Overhead press/(paused) CGBP/ weighted dips/ weighted chins/ bb rows.
Lekker basic dus. Ik zal op dag 3 voortaan(vaak bij rpb) dus gewoon events trainen EN een DL variant doen.

texas method ben ik ook hard op gegroeid
al zeg ik ga 5/3/1 wendler doen man
okay goed onderbouwdWendler is 4 dagen, is mij teveel aangezien ik elke week events doe zou dat uitkomen op 4 dagen thuis+ RPB per week. Ga ik zeker niet trekken.
Deze man is wel slim.

Jij bent ook slim.Deze optie had ik je ook al eerder op fb gemeld Svennie...![]()

welkom bij de wendlerianen clubJij bent ook slim.
Denk toch dat ik voor die optie ga, hou texas dan achter de hand.
Ach man op deze leeftijd ga je op alle shit vooruit zolang het maar vooral gecontentreerd is op compounds en zoals Ziyed het zo mooi noemt zinvolle assistance. Je zult echt niet minder snel sterk worden omdat je incline db press doet ipv parallel bar dips bv. Train je 3a4x per week, vooral de compounds er zit SQ, DL, MP in en geen uren concentration curls. Gefeliciteerd je gaat sterk worden.