MuscleMeat

The way up 2012

• Topic Starter Topic Starter
---

........

Heb besloten texas method te gaan doen nu me heup weer oke is. Even de squat een boost geven. Schema zal dus bestaan uit 3 dagen waarvan 1 normaal gesproken RPB zal zijn.

De dagen dat ik thuis train zullen bestaan uit: Squat/ frontsquat/ Overhead press/(paused) CGBP/ weighted dips/ weighted chins/ bb rows.

Lekker basic dus. Ik zal op dag 3 voortaan(vaak bij rpb) dus gewoon events trainen EN een DL variant doen.

Heb besloten texas method te gaan doen nu me heup weer oke is. Even de squat een boost geven. Schema zal dus bestaan uit 3 dagen waarvan 1 normaal gesproken RPB zal zijn.

De dagen dat ik thuis train zullen bestaan uit: Squat/ frontsquat/ Overhead press/(paused) CGBP/ weighted dips/ weighted chins/ bb rows.

Lekker basic dus. Ik zal op dag 3 voortaan(vaak bij rpb) dus gewoon events trainen EN een DL variant doen.
texas method ben ik ook hard op gegroeid

al zeg ik ga 5/3/1 wendler doen man :D

Wendler is 4 dagen, is mij teveel aangezien ik elke week events doe zou dat uitkomen op 4 dagen thuis+ RPB per week. Ga ik zeker niet trekken.
okay goed onderbouwd

yoda-approves-does-pl-3ca118.jpg

3 dagen wendler thuis en je DL dag bij rpb?

Wendler is mooi, 100%gains

Ja geloof ik, zit nu nog te twijfelen over BBB of Periodization Bible. Ga denk met BBB beginnen, met wat aanpassingen(lees: Na de eerste oefening nog wat pomp shit er naast)

Kies zinvolle assistance

Ach man op deze leeftijd ga je op alle shit vooruit zolang het maar vooral gecontentreerd is op compounds en zoals Ziyed het zo mooi noemt zinvolle assistance. Je zult echt niet minder snel sterk worden omdat je incline db press doet ipv parallel bar dips bv. Train je 3a4x per week, vooral de compounds er zit SQ, DL, MP in en geen uren concentration curls. Gefeliciteerd je gaat sterk worden.

Uiteraard.

Ach man op deze leeftijd ga je op alle shit vooruit zolang het maar vooral gecontentreerd is op compounds en zoals Ziyed het zo mooi noemt zinvolle assistance. Je zult echt niet minder snel sterk worden omdat je incline db press doet ipv parallel bar dips bv. Train je 3a4x per week, vooral de compounds er zit SQ, DL, MP in en geen uren concentration curls. Gefeliciteerd je gaat sterk worden.

Zeker mee eens, onzin als concentration curls zit ik ook helemaal niet op te wachten. Probeer echt het noodzakelijke te doen met wat goede assistance er naast zoals BOR/Chins etc.

1e wendler training Full SQ:

5x40.
5x60.
3x70.
5x75.
Riem om
6x85.

Beltless paused sq(full positie pauze, en net boven par weer pauze):

5x60.
5x60.
5x60.

Leg tucks:
15x
15x
15x

Comment: Noodgedwongen training op 1 meal, laatste keer dat ik dat doe. Enorm motiverende en demotiverende training. Eindelijk(!) weer kunnen squatten na een maand of 2 en een goede warming up. Toch enorm veel kracht en flexibiliteit kwijt onderin met name, hoop dat het snel terug komt.

Lekker blijven squatten dan komt het weer terug. De enige manier.

Ja misschien een paar keer in de week gewoon speedsquats doen om er sneller in te komen?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven