Als naslagwerk weer wat loggen. Helaas te weinig tijd om actief elke training te posten en andere logjes te volgen/reageren. (Sorry!) Ben wel af en toe weer aanwezig bij RPB en ik vind het ook toffer om dan persoonlijk de gym war stories van iedereen te horen
Voorlopig de huidige noemenswaardige 2014 PR's
Stats: 1m80, BW 82,5kg
DL 1x190kg (beltless)
Olympic SQ 1x130kg (beltless) + 10x3x90kg (beltless)
Front SQ 1x105kg (beltless) + 10x5x75kg (beltless)
MP 1x70kg
BP 3x100kg
Weighted Pullups 5x8xBW+25kg, 5x10xBW+20kg etc.
Incline DB press 6x36kg
Train momenteel minstens 4x per week. De afgelopen maanden verschillende systemen geprobeerd maar UB/LB blijft voor mij het beste werken qua kracht en dem gains. Doe wat milde conditie training er bij zoals roeien en hardlopen op rustdagen. Sessies van 500 meter, kort en explosief, no crossfit

Train low reps sets op de kracht compounds maar wel veel sets (6x5, 8x4, 10x3 e.d.) en train op de assists high volume (voor du pompje/hypertrofie).
Progressie gaat voorspoedig en ik heb de smaak weer goed te pakken. Hoewel ik ook niet kan ontkennen dat het een bittere pil was in de begin fase.. Moeite hebben met een 40kg MP en 70kg squat. Zware mind ****. Maar goed, in stilte rustig blijven bouwen.
Voeding:
09:30 75 gram havermout + whey shake (lactose & suiker vrij) + kop groene thee. Multi vit, omega3, B complex
12:30 100 gram zilvervliesrijst + 4 eieren + kop koffie
16:00 whey shake
19:00 100 gram zilvervliesrijst + 4 eieren + broccoli
20:00 kopje espresso vlak voor de training en tijdens Aminos+dextro+taurine shake
22:00 Aminos+whey shake
22:30 50 gram zilvervliesrijst, broccoli en 500 gram kip of 500 gram wit vis
Tussendoor amandelen/walnoten en water.
Tijdje intimate fasting gepoogd. Was ondanks de praktische tijdbesparing in de ochtend toch geen succes met mijn genetische aanleg.
Zal binnenkort ook de gemaakte foto's/filmpjes droppen van de RPB meet!