XXL Nutrition

Theo v Gogh vermoord!

Amxerxes zei:
Krijg steeds meer het gevoel dat ik in het wilde westen woon in plaats van Amsterdam.
Iedereen loopt met een wapen op zak en kijkt schuchter om zich heen of hij niet aangevallen word.

We hebben een mengelmoes van criminelen in de stad, terroristen,activisten, huurmoordenaars, maffia enz.

Nog even en er ontstaat totale anarchie.

Overdrijven is ook een vak. :D

Ik woon zelf in Amsterdam en heb nergens last van.
De meesten hebben het over moslims,marokanen e.d
Maar het is de regering die een slap beleid voert.

• Topic Starter Topic Starter
Quote T:

"Quote:
Originally Posted by Johny
Omdat je dan heel links Nederland (en dat is meer dan de helft en hebben veel meer macht en respect, rechts is tenslotte zwaar fout) op je dak krijgt.

Dat is toch onzin? Fundamentalisme of extremisme zou nooit beschermd mogen worden. Waarom wil links dat beschermen?"

Nee die zijn ook wel tegen maar probleem is dat ze alles willen oplossen via de dialoog. En dan komen er praatsessies tussen figuren waar ook Marokkaanse vertegenwoordigers aan meedoen etc. etc.

Maar deze mensen, degenen die na zo'n gebeurtenis de "dialoog" aangaan, zijn degenen die nooit een vlieg kwaad zouden doen.

De "slechten" gaan niet in dialoog maar doen wat ze willen. Dus helpt het niet om te blijven "praten" want je praat met de verkeerde....

Theo van Gogh is een ware martelaar!

Moslims moeten ook respect hebben voor mensen zonder geloof.
Voor de rest zijn zij net zo goed en fout als christenen.

Links beschermt fundamentalisten en extremisten niet! Eens ophouden met dat zielig gedoe om links steeds de schuld te geven. Zulke excessen hebben te maken met ons verworfen vrijheid gebaseerd op een wetboek. Helaas voor sommige ongelooflijke gelovigen te veel vrijheid. Je zou de wet kunnen veranderen maar dat zal ook slecht zijn voor ieder individuele denker.
En ik woon ook in Amsterdam in een zwarte buurt maar heb nergens last van (en ik ben niet crimineel, breed of gewapend).
Aan dat brede werk ik nu :D de rest hoeft niet

Leuke quote van een linkse rakker op flabber-forum die weergeeft wat alle linkse figuren denken:

'Naar mijn mening ligt het feit dat theo doodgeschoten is niet aan 'alle marokanen' of 'alle islamieten', maar alleen aan 1 krankzinnig persoon die het nodig vond om iemand dood te schieten omdat diegene zijn mening duidelijk weergaf (oke, soms beetje grof, maar das geen reden).'

TylW zei:
Dat is toch onzin? Fundamentalisme of extremisme zou nooit beschermd mogen worden. Waarom wil links dat beschermen?

Ik zeg niet dat er geen Marrokaanse organisaties mogen zijn die sterk gelovig zijn, ik zeg dat je alles opdoekt wat ook maar een beetje op extremisme lijkt. Als men daar tegen is, dan werkt men dit soort aanslagen gewoon in de hand.

Word echt tijd dat men in NL eens wakker gaat worden.

Daar heb je wel gelijk in T maar wat ik bedoel is iets anders. Natuurlijk is de Nederlandse regering tegen fundamentalisme en extremisme. Maar het evenwicht in NL hangt veel meer naar links dan naar rechts.

Om een voorbeeld te geven: Als ze er in NL lucht van krijgen dat extreem rechtsen gaan protesteren komt dat op het nieuws en wordt er massaal ME inezet en worden ze begeleid etc. (opzich ook goed). Ze worden dus heel scherp in de gaten gehouden.

Als er een groep extreem linksen gaan protesteren zul je daar niet zoveel over horen. Deze mensen zijn tenslotte "voor het vrijlaten van proefdiertjes en tegen de monarchie". Dit wordt door veel mensen als veel minder erg ervaren dan extreem rechts (ook wordt rechts altijd weer in verband met Fascisme en WO2 gebracht wordt en het is natuurlijk heel makkelijk om dit verband te trekken en zo rechts de mond te snoeren). Ondertussen zit het in Amsterdam vol met kraakpanden die uitpuilen van het linkse gespuis die weet ik wat voor plannetjes allemaal zitten te beramen. En geloof maar dat die lui veel fanatieker zijn dan de andere kant. Maar in amsterdam kan dat wel, het is tenslotten een "sociale en rode stad".

Wat ik dus wil zeggen is dat de linkerkant in NL veel meer bewegingsvrijheid heeft dan rechts. Daarbij wordt dit ook nog eens ondersteund door de politiek en als je in NL zegt dat je liever Nederlanders hier hebt zitten (of in mijn geval mensen die zich in ieder geval Nederlands gedragen, de taal spreken en zich aan de Nederlandse waarden en normen houden) wordt je door velen hier al snel vergeleken met een racist of nog erger een fascist en wordt er ook vaak weer even leuk teruggekoppeld naar de gruweldaden in WO2.

Dus de afgelopen jaren is er in NL niet gekenen naar "die arme buitenlandertjes" en die "brave linksen" en is er alleem maar kritiek geweest op rechts (die wat nationalistischer zijn). Ondertussen zijn deze groepen zo machtig en radicaal geworden dat we het nu waarschijnlijk niet meer kunnen stoppen. Nu beginnen we een beetje wakker te worden, maar je ziet dat we net zo snel weer in slaap vallen (voorbeeld Fortuyn).

Oh maar dat is hier nog veel erger in Belgie. Het verschil hier, is dat de grootste partij van het land extreem rechts is, 25% van de kiezers het daarmee eens zijn, maar de traditionele partijen zich er evenveel van aantrekken als in NL, niets dus.

Gevolg is dat de verliezers in de regering zitten (links) en de winnaars in de opositie (rechts). Democratie?

Vorge week is Michiel Smit van Jong Rechts (fout figuur maar daar gaat het nu niet om) de Diamantbuurt in gegaan, in z'n eentje.

Raad eens WIE hem eruit schopte/spuwde/duwde??

Nee, niet de allochtone gemeenschap maar een troep linkse figuren! :rolleyes:

DBC01 zei:
Vorge week is Michiel Smit van Jong Rechts (fout figuur maar daar gaat het nu niet om) de Diamantbuurt in gegaan, in z'n eentje.

Raad eens WIE hem eruit schopte/spuwde/duwde??

Nee, niet de allochtone gemeenschap maar een troep linkse figuren! :rolleyes:

Precies!! Dat zegt genoeg over NL. En de fundi's lachen in hun vuistje en gaan ondertussen lekker door met snode plannen bedenken om het hier over te nemen. Lekker als je de hand boven het hoofd gehouden wordt...

Johny zei:
Precies!! Dat zegt genoeg over NL. En de fundi's lachen in hun vuistje en gaan ondertussen lekker door met snode plannen bedenken om het hier over te nemen. Lekker als je de hand boven het hoofd gehouden wordt...

Met andere woorden:
De fundi's lachen zich rot dat er nog gediscissieerd wordt over hun goed of fout zijn (in hun eigen land waren ze al lang ontmaskert) en laten ons nog even wat langer doorknokken met de linkse soep totdat zij echt klaar zijn met de voorbereidingen van de heilige oorlog.

Dus de afgelopen jaren is er in NL niet gekenen naar "die arme buitenlandertjes" en die "brave linksen" en is er alleem maar kritiek geweest op rechts (die wat nationalistischer zijn). Ondertussen zijn deze groepen zo machtig en radicaal geworden dat we het nu waarschijnlijk niet meer kunnen stoppen. Nu beginnen we een beetje wakker te worden, maar je ziet dat we net zo snel weer in slaap vallen (voorbeeld Fortuyn).

In één alinea de zaden van de oogst van gisteren samengevat! :thumbs:

Johny zei:

precies, Nederland is een gepolariseerd land. Ik snap ook niet dat er hier zo'n gevoel ontbreekt van saamhorigheid of chauvinisme. Nederlanders zijn alleen nationalistisch en trots op hun land als Oranje moet voetballen tegen Duitsland ofsow. Ben in verschillende landen geweest, en daar bestaat er echt een gevoel van saamhorigheid, misschien zelfs (ongezond) nationalisme.Zoals bijv. in Amerika en Groot-Brittanie. daar zijn de mensne trots op hun land en alles wat er met dat land te maken heeft (sterke economie, goed in sporten, rijke geschiedeins),
ze benadrukken die dingen en laten het niet van zich afnemen, zijn heel trots.
zulke dingen die hier in NL gebeuren, zullen daar niet voorkomen

Laatst bewerkt:
Goed gezegd Klempic....alleen als Holland voetbalt...lekker samen voor de buis of in de Arena, bier, worsten en mutsen op.... :rolleyes: :(

ja natuurlijk,... wat had je dan verwacht?

BigNL zei:
ja natuurlijk,... wat had je dan verwacht?

Niks! :p

Dat is het 'em juist, Klempic legt fijntjes uit wat er mankeert aan het zogenaamde 'vaderlandsgevoel' van Nederlanders. Die gaat tot aan het voetbal maar serieuzere zaken laten we liever door politici oplossen als zij het verkeerd doen gaan we een avondje Witte Mars doen en vertrekken we weer naar onze huisjes.

Ja,..is nog altijd beter dan nix doen...of moeten we met ze alle met honkbalknuppels erop uit?
Dat gaat namelijk gebeuren...maar niet door mij. :(

tja, nederlanders zijn individualisten

klempic zei:
precies, Nederland is een gepolariseerd land. Ik snap ook niet dat er hier zo'n gevoel ontbreekt van saamhorigheid of chauvinisme. Nederlanders zijn alleen nationalistisch en trots op hun land als Oranje moet voetballen tegen Duitsland ofsow. Ben in verschillende landen geweest, en daar bestaat er echt een gevoel van saamhorigheid, misschien zelfs (ongezond) nationalisme.Zoals bijv. in Amerika en Groot-Brittanie. daar zijn de mensne trots op hun land en alles wat er met dat land te maken heeft (sterke economie, goed in sporten, rijke geschiedeins),
ze benadrukken die dingen en laten het niet van zich afnemen, zijn heel trots.
zulke dingen die hier in NL gebeuren, zullen daar niet voorkomen

Precies.. had het zelf niet beter kunnen verwoorden.. nou ja mischien wel..maar dat is nu natuurlijk niet meer nodig... zou een beetje overbodig zijn :p

P.S. de eerste 8 woorden zijn wel serieus bedoeld...

BigNL zei:
Ja,..is nog altijd beter dan nix doen...of moeten we met ze alle met honkbalknuppels erop uit?
Het zou tenminste wel méér resultaat opleveren dan het softe geneuzel* van de laatste 40 jaar.

*geneuzel. Heerlijk woord toch? :)

dj_phreak zei:
Het zou tenminste wel méér resultaat opleveren dan het softe geneuzel* van de laatste 40 jaar.

*geneuzel. Heerlijk woord toch? :)

Meer restultaat?
Ja meer lijken, en nog meer de afgrond in.

Terug
Naar boven