XXL Nutrition

Theo van Gogh VERMOORD

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Vanochtend is Theo van Gogh, cineast en criticaster van de islam, vermoord.
De dader heeft een briefje achtergelaten bij het slachtoffer en nog enkele schoten gelost op de politie waarbij één politieman slechts licht gewond raakte dankzij een kogelvrij vest.

De dader is in zijn been geschoten en gearresteerd, technische recherche is momenteel (10:10 uur) bezig met het onderzoek terwijk Theo ernaast ligt onder een wit laken.

Nederland wordt onleefbaar. Kritiek hebben en onze vrije meningsuiting wordt direct bedreigd.

Potverdomme, ik hoor het net op de radio op mijn werk!!!

Tjonge jonge waar gaat het heen!!
Ik vind die theo wel een toffe peer hoor was een goudeerlijke vent(hij zag er wel niet zo fris uit maarja...) Dit is weer een voorbeeld van hoe mensen tegenwoordig reargeren als ze het met iemand niet eens zijn of volgens hun een bereiging vormen!!!

Ik zag het net op Teletekst staan. Ben benieuwd wat de achtergrond is van de dader.

Weer iemand die zijn mening onverbloemd durfde te geven de mond gesnoerd?

Of gewoon de verkeerde tegengekomen?

K*t Land hier

Het andere topic was eerder en loopt harder, dus misschien kan deze dicht, ivm overzichtelijkeid?

DBC01 zei:
Vanochtend is Theo van Gogh, cineast en criticaster van de islam, vermoord.
De dader heeft een briefje achtergelaten bij het slachtoffer en nog enkele schoten gelost op de politie waarbij één politieman slechts licht gewond raakte dankzij een kogelvrij vest.

De dader is in zijn been geschoten en gearresteerd, technische recherche is momenteel (10:10 uur) bezig met het onderzoek terwijk Theo ernaast ligt onder een wit laken.

Nederland wordt onleefbaar. Kritiek hebben en onze vrije meningsuiting wordt direct bedreigd.

Ze moeten vooral nog meer van dat Moslimgedierte binnenhalen.

Terug
Naar boven