Amped
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als zij overdag al genoeg eet, dan moet ze volgens die theorie juist niets meer in de avond eten. Simpelweg omdat t meer is.
En als spierbehoud/herstel haar niets doet, wat moet ze dan met kcal in de avond? Puur omdat het lekker kan zijn? Terwijl zij zich er niet prettig bij voelt? Wat een kul. Laat dat meisje toch lekker, ipv het gefrustreerde lulletje uithangen.
Als zij overdag al genoeg eet, dan moet ze volgens die theorie juist niets meer in de avond eten. Simpelweg omdat t meer is.
En als spierbehoud/herstel haar niets doet, wat moet ze dan met kcal in de avond? Puur omdat het lekker kan zijn? Terwijl zij zich er niet prettig bij voelt? Wat een kul. Laat dat meisje toch lekker, ipv het gefrustreerde lulletje uithangen.

Heel logisch dat al jouw andere post er dan wel over gaan.Ff cursus begrijpend lezen cadeau vragen volgend jaar. Gaat niet om haar. Gaat om de theorie in het algemeen.
Waarom zou zij zich daar niet prettig bij voelen? Ze is gewoon koppig
Snel terug naar de keuken jij.
Sterf!
Heel logisch dat al jouw andere post er dan wel over gaan.
Sterf!
Ik zeg ook nergens wat ze moet doen.Me post gaat over het feit dat ze het niet gelooft. Het gaat er niet om in deze of zij het wel of niet moet doen.
Heel logisch dat al jouw andere post er dan wel over gaan.
Sterf!
Ik discussieer nog liever over natuurkundige theorieën met een 10 jarig kind met down syndroom dan een discussie aan te gaan met de gemiddelde Mens Health lezer wat betreft training en voeding. Gewoon stoppen met die hele discussie dus.
It takes two to tango

Wat maakt t uit, er staat zoveel meukHoe ga jij om met mensen die onderbouwde theorieen mbt vetverlies niet geloven?
In dit geval krijg ik mijn vriendin niet aangepraat dat savonds eten geen kwaad kan ivm calorie in vs out verhaal.
Normaal zou ik geen **** geven, maar omdat een of andere dumbass instructeur dat verkondigde is ze heilig verkocht. Dit irriteert mij natuurlijk ten zeerste.
ADVIES BRO'S, I NEED YOU IN DESPERATE TIMES, UNITE!!!
It takes two to tango
Jouw post over mij voegen net zo weinig toe, en begrijpend lezen is daarin net zo goed niet je beste puntWat maakt t uit, er staat zoveel meuk
Prijs je gelukkig, ik krijg mijn vrouw niet eens aangepraat dat slikken een van de huwelijkse voorwaarden is voor wat betreft haar aandeel in het huwelijk, dat terwijl dat zwart op wit staat.

Haha, dat klagen over je huwelijk is ook epic altijd![]()