XXL Nutrition

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Bezoekers in dit topic

Goedemiddag ladies and gentlemen,

Heb eindelijk (financiële) ruimte en tijd. Dus haal ik vanmiddag een nieuwe laptop en ben ik weer vaker online.

Heb ondertussen uiteraard wel getraind. M'n shape is erg goed nu, al zeg ik het zelf. 107,6kg atm.

I'll be back!
 
Welkom terug beest! Ik mistte je al!
 
Ah lekker bezig geweest Buffel
Ik kijk uit naar je logje? :)
 
Weer €700,- lichter :D
 
Mooi man! Wat zijn je doelen op het moment? Gestopt met cutten?
 
Welkom terug beest! Ik mistte je al!

Ah lekker bezig geweest Buffel
Ik kijk uit naar je logje? :)

Welkom terug, Pietje! Goeie berichten allemaal. :cool:

Zodra je de deur achter je dicht trekt, trek dan de portemonnee maar open....:D

Mooi man! Wat zijn je doelen op het moment? Gestopt met cutten?

Thanks voor de leuke berichten allemaal! :)

Jasenko : cutten is een groot woord, maar zit qua kcals laag genoeg om zeer zeker geen vet erbij te krijgen :D
 
Dit heb ik in het XXL topic geschreven en misschien wel interessant voor de lezers hier:

"Even een tussentijdse terugkoppeling vanuit mijn kant, betreffende de Xtreme Test en Vitamine D3 stack:

Zoals sommigen van jullie weten, slik ik zware anti-depressiva vanwege wat psychische klachten. Dat dit zooi voor je lichaam is, wist ik. Tevens heeft dit, uit eigen ervaring, een negatieve invloed op mijn libido en alles wat daarbij komt kijken. Mijn conclusie: het brengt mijn testosteronlevel naar beneden.

Ik ben van mening dat ik me hier niet voor hoeft te schamen, dus doe ik dat ook geenszins. Anders zet ik dit ook niet online.

Ik gebruik deze combo (Xtreme Test-Vitamine D3) nu gedurende een week. En niets is minder waar, het werkt als een malle. Vaker een boner (ook op de nodige momenten), vaker en betere zaadlozing, ik voel me nóg beter én m'n fysiek reageert er zeer goed op. Zie er 24/7 wat opgepompter uit.

Ik denk dat de combinatie anti-depressiva/leeftijd (33) mij een zeer geschikte kandidaat maakt voor deze stack en ik ben hier meer dan tevreden over.

Heel verhaal, maar soms is dat nodig om een goed beeld bij de situatie en de werking van supplementen weer te geven."
 
Respect voor die eerlijke post gozer! Maar nog meer geweldig om te zien dat je er echt baat bij hebt!:thumb:
 
Mooi om te horen dat jij en je "directeur" tevreden zijn War :p
 
heey hij is terug :cheer:

welcome back
 
Trouwens nog een positieve ontwikkeling: ben part-time portier geworden, voor minimaal 2 zaterdagen per maand. Echt helemaal mijn ding :D
 
Back
Naar boven