XXL Nutrition

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
Deze foto is ook een huge motivator voor mezelf.. ik schrik er in positieve zin van eigenlijk.. zo van je komt er wel Johan :D

heeey we horen weer eens wat van hem
goeie rug man :bow:
lekkere breedte

Ziet er goed uit man! Trainen alweer een beetje kunnen oppakken of laat dat nog even op zich wachten?

Lekkere brede rug! Go go! gaat goed!

Goed V kerel!:thumb:

Goede shape! Waarschijnlijk ook wel fijn om ff geen verplichting te hebben om te loggen, maar gewoon alleen te knallen.

• #2.311
mannenkwaal...je kan n BEETJE minder eten...of meer rauwe groenten ipv piepers...zeg maar ANDERS eten
Alle beetjes helpen, zeker voor n langere tijd bv 5-6mnd -5-6kg?

Zoals nu gaat het lekker. Brood geschrapt, iets minder heftig ontbijt, iets oppassen bij het opscheppen van de zware maar voedzame avond maaltijd en hard trainen.

heeey we horen weer eens wat van hem
goeie rug man :bow:
lekkere breedte

Ziet er goed uit man! Trainen alweer een beetje kunnen oppakken of laat dat nog even op zich wachten?

Lekkere brede rug! Go go! gaat goed!

Goede shape! Waarschijnlijk ook wel fijn om ff geen verplichting te hebben om te loggen, maar gewoon alleen te knallen.

Thanks allemaal! Doet me goed! Loggen komt wel weer, moet even m'n draai vinden met alles maar dat komt goed! Trainen gaat gewoon door!

• #2.312
Het gaat zelfs zo lekker dat ik weer ben afgevallen. 107.4kg aan muscles! :flexgrin:

Ontbijt zou ik niet op bezuinigen War dat verbruik je wel over de dag, eveneens op trainingsdagen vanwege een verhoogd metabolisme. Andere maaltijden met kleine stapjes je KH (Kcal) minderen.
max -0,5kg / wk is een mooi streven en is met behoud van kracht.
Met een voedingsschema erbij is dat een makkie.....Volhouden OK?

• #2.314
Ontbijt zou ik niet op bezuinigen War dat verbruik je wel over de dag, eveneens op trainingsdagen vanwege een verhoogd metabolisme. Andere maaltijden met kleine stapjes je KH (Kcal) minderen.
max -0,5kg / wk is een mooi streven en is met behoud van kracht.
Met een voedingsschema erbij is dat een makkie.....Volhouden OK?

Neem nu een whey shake met brinta erin. Dus dat moet goed zijn. Iets minder carbs/cals dan brood. Krachtverlies heb ik al iets helaas.

Mis de live verslagen wel een beetje, bro.... :(

prettige dagen jochie :wave2:

Heey War ga je nog ergens lekker bikkelen...

Terug
Naar boven