MuscleMeat

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.705
@flexx123 : vanwege m'n lage bloedsuiker voeg ik er 3 dextro's en nog een kipfrikandel aan toe.

Kom op 2836 kcals uit op deze manier. Nog netjes voor cheatday toch?

Ja zeker, morgen anders iets lager?

• #1.707
Sowieso lager dan vandaag. Moet ff kijken met de bloedsuikers, heb al dagen hypo's..

Kut man die hypo's, hopelijk heb je dat snel een beetje onder controle.

Heb zitten vogelen en zit op cheat day

In belgië betekent dit seks gehad met een andere vrouw

Waarom moet het weer zo? Ben het toppunt van mannelijk!

Ik vind dat je het wel vaak probeert te bewijzen, moet je ons misschien iets vertellen ?

:gay:

Pietje it is :D

Moet je mijn gedachten eens lezen af entoe :eyebrow:

Sowieso lager dan vandaag. Moet ff kijken met de bloedsuikers, heb al dagen hypo's..

Dit zou toch niet zo frequent mogen voorkomen ?!

marvin mode //OFF//

:marvin:

• #1.710
@flexx123 en @Sanca : ik hoop ze ook snel onder controle te hebben. In principe wel positief dat ik steeds minder insuline nodig heb.

Zoek de nieuwe tag **** & Piet(je)

Alleen op vrijdag is het frietpiet...:D

Huh hoe kan je nu een andere nick hebben zonder elite account?

• #1.715
  • #1.717
Hoe bevalt je "dieet"? Vliegen de kg eraf?

Gaat op zich goed. Ik val af op de weegschaal maar wordt groter (qua spier) in de spiegel. Vorige week 0.5kg eraf. Maandag weer kijken. Jammer dat ik vaak wat erbij moet nemen in verband met de hypo's. Maar daar zit ook weer een positieve kant aan, hoef steeds minder te spuiten. Maar het proces zelf is minder positief.

Laatst bewerkt:
Gaat op zich goed. Ik val af op de weegschaal maar wordt groter (qua spier) in de spiegel. Vorige week 0.5kg eraf. Maandag weer kijken. Jammer dat ik vaak wat erbij moet nemen in verband met de hypo's. Maar daar zit ook weer een positieve kant aan, hoef steeds minder te spuiten. Maar het proces zelf is minder positief.

Kun je de hypoos niet voorblijven?

Terug
Naar boven