MuscleMeat

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Wel snel reageren als je het voelt aankomen ok?

Geen gekke dingen doen heey War?

Vanmiddag voelde ik 'm niet eens :bang:

En ik doe niet met opzet gek, ben op het moment best positief voor een zwaar depressief persoon. Maar ik kan niks beloven, omdat ik ze nogmaals niet eens meer allemaal voel aankomen.

Vanmiddag voelde ik 'm niet eens :bang:

En ik doe niet met opzet gek, ben op het moment best positief voor een zwaar depressief persoon. Maar ik kan niks beloven, omdat ik ze nogmaals niet eens meer allemaal voel aankomen.

Balen man. Ik weet niet hoe ik je kan helpen
Misschien vitargo bij de hand houden?

• #1.723
Balen man. Ik weet niet hoe ik je kan helpen
Misschien vitargo bij de hand houden?

Heb ten alle tijden dextro bij me. Die zorgen op korte termijn voor een korte boost. Na het nemen iets met lange koolhydraten eten. Dinsdag met de diabetesverpleegkundige erover hebben om zonder insuline te werken. Ik weet niet hoe dat zich manifesteert wat betreft hypo's eigenlijk.

Heb ten alle tijden dextro bij me. Die zorgen op korte termijn voor een korte boost. Na het nemen iets met lange koolhydraten eten. Dinsdag met de diabetesverpleegkundige erover hebben om zonder insuline te werken. Ik weet niet hoe dat zich manifesteert wat betreft hypo's eigenlijk.
Ken je medesporters net als jij?
Wellicht hebben die tips?
Vitargo werkt veeeel sneller...

Gaat op zich goed. Ik val af op de weegschaal maar wordt groter (qua spier) in de spiegel. Vorige week 0.5kg eraf. Maandag weer kijken. Jammer dat ik vaak wat erbij moet nemen in verband met de hypo's. Maar daar zit ook weer een positieve kant aan, hoef steeds minder te spuiten. Maar het proces zelf is minder positief.
Ik heb zelf echt weinig ervaring met diabetes, maar het klinkt behoorlijk vervelend. Wel goed van je dat je afvalt en meer spierdefinitie krijgt! Je eet voor je gewicht echt weinig kcal. En dan nog zo hard knallen in de gym. Erg knap. Hopelijk vinden ze binnenkort een oplossing voor diabetes. Vertrouwen hebben in de technologie/medische vooruitgang!

• #1.726
Ken je medesporters net als jij?
Wellicht hebben die tips?
Vitargo werkt veeeel sneller...

Ja, er zijn er zat die diabetes hebben en sporten. En nee, ik ken ze zelf niet. Maar ik weet niet of iemand me echt kan helpen, omdat ik enorm aan het veranderen en aan het levelen ben. Zal me eens verdiepen in Vitargo, dank je wel kerel.

Ik heb zelf echt weinig ervaring met diabetes, maar het klinkt behoorlijk vervelend. Wel goed van je dat je afvalt en meer spierdefinitie krijgt! Je eet voor je gewicht echt weinig kcal. En dan nog zo hard knallen in de gym. Erg knap. Hopelijk vinden ze binnenkort een oplossing voor diabetes. Vertrouwen hebben in de technologie/medische vooruitgang!

Thanks kerel. Het is niet makkelijk allemaal, maar de gigantische resultaten houden mij op de been en zorgen voor een enorme boost. En we gaan gewoon door, hoe dan ook. Komt allemaal best goed, ook met de diabetes.

Succes dinsdag en volhouden War!!

• #1.729
En guys, zie het van de zonnige kant: geen insuline meer op deze manier :)

Dus ik kan mijn forumnaam nu in Pietje1983 veranderen?

Terug
Naar boven