MuscleMeat

This is me!

Bezoekers in dit topic

Dat je vuile voeten krijgt.

Gewoon op een vlakke, harde zool SQ. Als je last hebt van je knieën, scheelt er iets aan je techniek.


Ik heb al sinds ik jong ben, last van mijn knieën. En vorm vind ik echt super belangrijk!
 
Ik heb al sinds ik jong ben, last van mijn knieën. En vorm vind ik echt super belangrijk!

Kunnen kleine dingen zijn hoor. Voeten die bv net niet in een goede hoek staan, een knikje in je knieën krijgen als er spanning op komt, niet diep genoeg SQ, te diep SQ....
Of gewoon door andere oefeningen zoals een legpress, sissy SQ, leg extension...
 
Kunnen kleine dingen zijn hoor. Voeten die bv net niet in een goede hoek staan, een knikje in je knieën krijgen als er spanning op komt, niet diep genoeg SQ, te diep SQ....
Of gewoon door andere oefeningen zoals een legpress, sissy SQ, leg extension...

Ik veronderstel dat jij je wel kandidaat stelt om haar een personal training te geven met nadruk op uitvoering? :eyebrow:
 
Ik veronderstel dat jij je wel kandidaat stelt om haar een personal training te geven met nadruk op uitvoering? :eyebrow:

Nah. 20 jarige verwachten dan nog dat jij dankbaar zou moeten zijn dat je hun personal trainer mag zijn :p
 
Ik heb al sinds ik jong ben, last van mijn knieën. En vorm vind ik echt super belangrijk!

Er valt weinig over je vorm te zeggen als je geen filmpje post waarop je squat. Begin daar eens mee, filmen van de zijkant. Andere hoeken mag ook als extraatje. Iets in mij zegt dat dit filmpje er niet gaat komen.
 
Welkom.

Je :titty: hoef je zo te zien niet meer trainen.

Als je tips wil mbt tot squat kun je ze eens filmen. Daarbij kun je de achterkant overslaan.
Je kunt eens oefenen met verschillende stance zoals al is aangegeven en andere schoenen proberen.
 
Er valt weinig over je vorm te zeggen als je geen filmpje post waarop je squat. Begin daar eens mee, filmen van de zijkant. Andere hoeken mag ook als extraatje. Iets in mij zegt dat dit filmpje er niet gaat komen.

denk ook dat we dat filmpje nooit gaan zien ;)
 
Had ik maar tieten :treuren:.
 
Hallo,
ik ben 20 met 30j ervaring :p

Probeer echt eens te filmen hoe je squat, daar is al veel uit op te maken, en dan kan er gerichter advies gegeven worden, nu is het maar wat raden hé ;)
 
Back
Naar boven