MuscleMeat

Thuis schema [ UB ]

• Topic Starter Topic Starter
ja, je spieren groeien juist in de rust, met trainen prikkel je je spieren om massa op te gaan bouwen, maar terwijl je dat doet verlies je ook een deel van je spiermassa, in de rust die hierop volgt herstellen en groeien je spieren, als je dus niet genoeg rust ertussen doet is het zinloos, en breek je alleen spierren af en ben je tijdens je volgende training nog niet genoeg hersteld.

1 Dag is dus niet voldoende rust? Gewoon even ter confermatie ;)

1 Dag is dus niet voldoende rust? Gewoon even ter confermatie ;)

Ik rust ook relatief weinig, maar ik vreet me ondertussen wel de oren van de kop... Je moet zelf een beetje uitzoeken wat voor jou werkt maar élke dag is knallen is een beetje van het goede teveel

• Topic Starter Topic Starter
Ik rust ook relatief weinig, maar ik vreet me ondertussen wel de oren van de kop... Je moet zelf een beetje uitzoeken wat voor jou werkt maar élke dag is knallen is een beetje van het goede teveel

Ik eet ongeveer dit per dag;

Ontbijt

4 Bruine boterhammen met kipfilet of pindakaas
2 Glazen melk

Middag

4 Bruine boterhammen met kipfilet of pindakaas
2 Glazen cola

's Avonds

Avond eten [ Groenten met aardappels ]
2 Glazen melk

Tussendoor

1 snack ( een mars, snicker, of iets dergelijks )
nog meer melk ( ik heb gelezen dat dit goed is :p )
2 stuks fruit

Is dit goed?

nou, goed is wat anders, zeker als je wilt gaan bb, wat opmerkingen: meer maaltijden, minstens zes op een dag, met hooguit 3 uur tussen elke maaltijd, je energiebehoefte uitrekenen met de harris benedict methode ( gewoon ff google ), cola weg, snack weg, brinta met melk ( als je niet lust denk ik dat cornflakes ook goed is, krijg brinta ook niet door men strot, maar brintaa is wel veel beter ) als ontbij en dan die 4 bh met kipfilet drie uur later, en even alles overzichtelijk in een exel sheet zetten ( ik heb er een voor je ik weet alleen niet hoe ik die post.

Mooi als basis als je niet traint...

Voeg dit toe, havermout, brinta, meer melk, bananen, tonijn, noten, platte kaas, rozijnen, granenrepen ipv snickers...

Deze dingen zouden er dagelijks in moeten zitten, probeer zo om de 2 uur iets binnentekrijgen

Terug
Naar boven