MuscleMeat

Thuis Trainen

Ik heb even niet gelezen wat voor reacties je hebt gekregen maar wellicht dat je met het onderstaande wat verder komt.

Ik heb ongeveer het zelfde gekocht, via HelisSport goede prijs en goede kwaliteit. Heb zelfs voor je een order samengesteld waarmee je x aantal oefeningen zou kunnen uitvoeren.

http://i39.tinypic.com/28w15zc.jpg

Dumbels, ik heb zelf eens dumbbells gekocht a 15 kilo per stuk met losse schijven hiermee kan je een goed begin maken, waren toen per stuk 25 euro volgens mij is dat vrij goedkoop... Als je goed zoekt op internet kom je ze vast wel ergens tegen!

Laatst bewerkt:
+1

En zonder de juiste instelling denk ik eigenlijk ook dat het op de sportschool op een gegeven moment niet meer zal zinnen. Ik denk dat het het beste werkt als je voelt dat je het aan jezelf verplicht bent. Maar zolang je nog gevoelig bent voor motivatie van buitenaf, en je thuis niet goed kan trainen om welke reden dan ook, zou ik lekker op de sportschool blijven.

Ik train ook al jaren heerlijk thuis op mijn zoldertje; train daar ook voor Sterkste Man onderdelen. Het is wel eens lastig om bijvoorbeeld met een stang in mijn nek met bijv.130kg. om te keren, want mijn kamer is 5 meter lang en als je dan 50m wilt lopen, dan moet je dus 12x keren met een behoorlijk gewicht in je nek:eek::D,
maar ja je moet er gewoon wat voor over hebben en je hoeft niet in de rij te gaan staan om een oefening uit te mogen voeren.;)

Ik train al jaaaaaren thuis ...

Begonnen met een barbell, bench en 2 zelfgemaakte steunen ...
Nu trotse bezitter van powerrack met alles erop en eraan.

Je moet gewoon een hart hebben voor de sport

Je hebt volkomen gelijk!;)

Mij bevalt het thuistrainen ook super.

Ik train ook thuis, heb in totaal 120 kilo aan gewichten geloof ik. En daar koop ik wel es wat by. Het enige nadeel is dat ik veel moet wisselen dus ipv een ander toestel op te zoeken. Je moet alleen wel de mentaliteit hebben om thuis te trainen omdat je eerder geneigd bent om het uit te stellen. Succes ermee verder:D

Groeten!

Thuis trainen is de shit!

train sinds de komst van mijn dochter nu ook thuis, dat is nu 7 maanden en het bevalt me veeeel beter als de sportschool!

heb een powerrack met latpully een bankje die op alle manieren verstelbaar is, olympische halterset met 130 kg gewichten, 2 losse dumbels, en nog wat accesoires zoals latstang, triceps rope enzzz!!

ik heb een multisquat rack, een stevige verstelbare bank, een oly bar met 140 kg, 4 verstelbare dumbbells met meer dan 80 kg schijfjes, en een chinning bar op een zolder met veel daglicht, zelfs een deur die openkan op warme dagen. kan trainen wanneer ik wil, muziek die ik wil: kortom SUPER

kan werken maar velen houden het thuistrainen niet lang vol....:p

Vele houden trainen op een sportschool die veel te ver weg is ook niet lang voor. Ik denk dat het aan je situatie ligt.

Ik heb mijn eigen spullen thuis, power rack ect. Ik train graag thuis omdat er hier in de buurt niet veel goeds is.

Terug
Naar boven