MuscleMeat

Tickets overkopen

rickynl

Competitive Bodybuilder
Waardering
250
Lengte
1m81
Hier zitten vast mensen die wel eens via marktplaats tickets hebben gekocht.

Feest waar ik heen wil (fusion) is uitverkocht, nu willen we het dus zo doen.

Hoe zorg ik dat ik niet gescammed word?

Zie vaak kopie van id kaart, maar wat moet ik daarmee..

Laatst bewerkt:
Gaat op vertrouwen. Als ze je scammen weet je waar ze wonen dus dat doen ze echt niet snel hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat op vertrouwen. Als ze je scammen weet je waar ze wonen dus dat doen ze echt niet snel hoor.

Dat weet je toch niet aan de hand van een id kaart.

Adres er dus bij vragen ookal weet ik dat ook niet zeker.

(heb het over kopen via internet, niet afhalen.)
Alhoewel ik misschien kan kijken of afhalen kan in de buurt.

Ja lijkt me logisch dat je het persoonlijk afhaalt, als je laat verzenden dan vraag je er zelf om.

Hier zitten vast mensen die wel eens via marktplaats tickets hebben gekocht.

Feest waar ik heen wil (fusion) is uitverkocht, nu willen we het dus zo doen.

Hoe zorg ik dat ik niet gescammed word?

Zie vaak kopie van id kaart, maar wat moet ik daarmee..

die kerel waar je wil kopen ken ik denk ik wel. Vraag een kopie van zijn rijbewijs eventueel een id. Je krijgt zijn adres ws ook en je moet het geld gewoon overmaken. Hij stuurt je vervolgens de kaart via de mail dacht ik.

See you there :D

die kerel waar je wil kopen ken ik denk ik wel. Vraag een kopie van zijn rijbewijs eventueel een id. Je krijgt zijn adres ws ook en je moet het geld gewoon overmaken. Hij stuurt je vervolgens de kaart via de mail dacht ik.

See you there :D

denk je ja? Zijn redelijk wat mensen die verkopen.

En via de mail kan ie toch fake adres sturen en heb niks aan id en rijbewijs lijkt me.

Maargoed, we komen d'r wel kwestie van tijd voor ik die tickets heb :D

Ja die kopieeen heb je niks aan, als je slim bent (lees paint vaardigheden hebt verander je wat gegevens en denkt iedereen dat het perfect klopt.

Rekening nummer moet een stuk veiliger zijn is toch altijd op naam ? (in ieder geval een naam).

Maarja ga er dan nog maar eens achteraan.....eerste is aangifte doen en bewijzen op tafel leggen. Volgens mij gaat de popo pas echt werk maken van een nepperd als er veel meer mensen zijn opgelicht door dezelfde persoon. Daarom heb je ook van die oplichting fora om alles te kunnen combineren.

Vertrouwen........en anders ergens centraal afspreken.

Ja kijk je moet ook wel een kaartje kopen bij een man die al lange tijd actief is bvb en meerdere dingen verkoopt. Op die manier weet je wel bijna zeker dat die legit is als hij bvb al 4 jaar dingen actief verkoopt. Die zal je echt niet scammen om een paar kaartjes van 30-35 euro

Bedankt voor de tips!

We hebben nu toch een ander feestje gevonden xxlerator, komt beter uit.

Die hardcore avond ? :)

Gaan wel veel vrienden van me heen maar had al fusion kaartje ;)

Bij iemand thuis ophalen en een kameraad mee nemen en zeggen dat je op tbsverlof bent. Als de verkoper dan nepkaartjes heeft geeft hij het vast toe :)

Terug
Naar boven