AndroidHealthClinic

Tiësto opnieuw beste dj ter wereld

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Dj Tiësto is wederom uitgeroepen tot beste dj ter wereld. Hij kreeg de prijs donderdag uitgereikt op de International Dance Music Awards in Miami. Ook vorig jaar mocht hij de prestigieuze prijs in ontvangst nemen.

Tiësto werd eveneens onderscheiden voor zijn album 'In search of sunrise vol. 6', dat tot beste mix-cd werd gekozen.

De International Dance Music Awards worden jaarlijks georganiseerd in het kader van de Winter Music Conference, die wordt beschouwd als de belangrijkste internationale vakbeurs voor de dancewereld. (novum/ka)

:barf:

Man, het wordt tegenwoordig wel erg voorspelbaar. Tiesto is zeker geen slechte DJ, maar ze moeten misschien het jong talent een kans geven...

Overigens dacht ik dat Armin vorig jaar de beste was?!

En dat alleen maar omdat ie kan draaien zonder zijn handen te gebruiken.

Knap, stealing other peoples music, remixing it and being compared like a god :roflol: .

vomit + 1

Beste Dj ter wereld is toch ook wel iets subjectief.
Zijn Magic trips vond ik zeker niet slecht.

tiesto = breezah

Ik dacht dat Tiesto niet meer mee deed aan deze 'wedstrijden' omdat hij vond dat anderen ook een kans moesten krijgen en hij zich wel bewezen had...???

's Werelds beste dj is toch nog altijd Dj Phreak ? :D

Wat een absolute crap muziek maakt die zeg, echt van die mainstream inspiratieloze slappe trance shit. Maar als het grote publiek dat wilt, tja.

Dit heeft niets met beste DJ te maken. Het is een populariteitswedstrijd niet meer en niet minder. Qua DJ skills staat Tiesto niet eens in de top 100........

Het zou dus eigenlijk zo moeten zijn dat er over de meest populaire DJ gesproken wordt. Trance is nu eenmaal het meest toegankelijk en wordt zelfs op de radio gedraait. Dit terwijl er in andere stromingen veel betere DJ's zijn. Tiesto zou op het gebied van skills door bijv. Pavo ,Mondello of Vince helemaal dolgedraaid worden.....

Dit heeft niets met beste DJ te maken. Het is een populariteitswedstrijd niet meer en niet minder. Qua DJ skills staat Tiesto niet eens in de top 100........

Het zou dus eigenlijk zo moeten zijn dat er over de meest populaire DJ gesproken wordt. Trance is nu eenmaal het meest toegankelijk en wordt zelfs op de radio gedraait. Dit terwijl er in andere stromingen veel betere DJ's zijn. Tiesto zou op het gebied van skills door bijv. Pavo ,Mondello of Vince helemaal dolgedraaid worden.....

Idd, zonder populariteit kom je niet in aanmerking.

Indd Vince die mixed tenminste echt en maakt er een mooi setje van om echt van te genieten.Tiesto plakt ze plaatjes aan elkaar bij een setje and that's it.

Voor een DJ vind ik hem niet slecht.

Maar DJ's op zich zijn overrated wat mij betreft. Geef mij maar 'echte' muzikanten.

Terug
Naar boven