MuscleMeat

Tiësto opnieuw beste dj ter wereld

grote bullshit, er zijn erg veel getalenteerde dj's die trance/progressive draaien, het probleem is gewoon het woord 'trance', omdat daar zoveel zooi onder is uitgebracht in bv de top40. Maar dat is echt niet hetgeen wat er tegenwoordig op de feesten gedraait wordt..ben ook absoluut een liefhebber van techno en kan het snelle afwisselen van nr's waar mills meester in is absoluut waarderen, kan er echter niet zo goed mee dat mensen altijd zo snel hun mening klaar hebben staan over trance, terwijl ze er zelf nog nooit geweest zijn. Standaard is het dan na hun eerste feest "goh, wist niet dat dit trance was..."

Ik heb het over Tiesto en niet over trance. Trance is absoluut goed en kan ik me zeker mee vermaken. Maar het ging over tiesto en niet over trance in het algemeen.

blij om lezen dat ik niet de enige ben die hem overrated vind :)

en trance is zooooooooooooo passé

electrohouse FTW ! :banana:

Dan levert de Jostiband nog meer inspiratie op, want een ongeïnspireerde bagger...
:roflol: Jeff Mills wordt gezien als god v/d techno, dl eens Jeff Mills Live @ Sonar 2005 dan piep je wel anders.
The bells vind ik overigens ook commercieel, Blue Potential is ook een aanrader waarin hij speelt met het Montpellier Philarmonic Orchestra, niet echt mijn soort muziek(techno+klassiek), maar het toont wel degelijk aan dat Jeff Mills niet zomaar the average dj is.

ik denk een snuifje hier en daar :D

met zen nederlandse accent tijdens zen engelse zinnetjes..

enne iedereen zen skills respecteren

maare tjestosmesto

ok respect voor Tiesto
denk dat het vooral is omdat hij met trance en breder publiek bereikt

maar heb toch al andere dj's aan het werk gezien:
zoals b.v. Dave Clarke, Jeff Mills, Richie Hawtin, Claude Young...
met 3 of 4 decks + sampler,drumcomputer, enz
constant 2 a 3 plaatjes in mekaar mengen

Terug
Naar boven