Fitness Seller

Tiësto opnieuw beste dj ter wereld

ach ja ieder zn smaak. mijne is heel breed en gaat van klassiek tot hardcore :)

ach ja ieder zn smaak. mijne is heel breed en gaat van klassiek tot hardcore :)

de mijne ook

Het enige dat ik echt bagger vind is lounge / jazz muziek en chicago house

OT: Iemand anders had die prijs msh mogen winnen, maar ik vind tiesto zeker niet slecht. vb Elements of life, ten seconds before sunrise, dance 4 life... zijn best goeie platen. Niet vergeleken met marcus schulz natuurlijk.

OT: Iemand anders had die prijs msh mogen winnen, maar ik vind tiesto zeker niet slecht. vb Elements of life, ten seconds before sunrise, dance 4 life... zijn best goeie platen. Niet vergeleken met marcus schulz natuurlijk.

:roflol: Dat zijn zijn producties. En dat heeft nu weer weinig met beste DJ zijn te maken :o

Zie al dat je 15 bent en dus geen dj's hebt kunnen vergelijken met elkaar. Maar geloof me als je op een feest staat en je hoort Tiesto draaien dan erger je groen en geel. Die vent heeft toch zo'n slechte techniek , laat elke plaat 7 minuten duren en mixt het dan ook nog slecht aan elkaar.... Heeft niets met mixen te maken.

Laatst bewerkt:
Bas & Ram, DJ Fausto, Tommy Pulse, Dave 202 en Dj Scott Project all the way :rocker:

Tïesto = Slap

:roflol: Dat zijn zijn producties. En dat heeft nu weer weinig met beste DJ zijn te maken :o

Zie al dat je 15 bent en dus geen dj's hebt kunnen vergelijken met elkaar. Maar geloof me als je op een feest staat en je hoort Tiesto draaien dan erger je groen en geel. Die vent heeft toch zo'n slechte techniek , laat elke plaat 7 minuten duren en mixt het dan ook nog slecht aan elkaar.... Heeft niets met mixen te maken.

vreemd dan dat overal over de wereld ze los gaan op zijn setjes, dat krijg je heus en alleen niet alleen maar voor elkaar met een beetje naamsbekendheid, dan was de rage nu al lang voorbij geweest. Tiesto is gewoon eens sfeermaker en moet het idd niet altijd hebben van zijn techniek, maar hem vergelijken met hardcore dj's (die het trouwens weer afleggen tegen techno dj's, dat terzijde) is appels met peren vergelijken, want trance/progressive kun je gewoon niet op die manier draaien. Daarnaast zijn zijn cd's bijna allemaal van uitmuntende kwaliteit, vooral de in search of sunrise, magik en forbidden paradise series.

Whaha die **** trance plaat van angerfist is echt te slecht voor woorden.

Ik dacht trouwens dat DJ Jean de beste DJ ter wereld was, zo denkt hij er zelf iig over...

:roflol:

ze moeten jeff mils de beste dj ter wereld kronen. Niet tiesto!

klopt discussie's zullen er altijd over blijven, maar het feit is er gewoon dat hij niet de beste is.

Nee het feit is dat hij de beste is dit jaar. Dat is zo uitgesproken. Ik hou ook niet van zijn sT maar je moet respect hebben voor de skills, zoals in het filmpke hierboven werd gezegd. :cool:

Nee het feit is dat hij de beste is dit jaar. Dat is zo uitgesproken. Ik hou ook niet van zijn sT maar je moet respect hebben voor de skills, zoals in het filmpke hierboven werd gezegd. :cool:

Ik versta onder de beste dj, iemand die het allerbeste van de hele wereld kan draaien. Ik zie de prijstitel misschien te letterlijk, maar anders zou die titel toch nergens op slaan? dan is die prijs niet gebaseerd op werkelijke skills/techniek, productie etc etc ..

Tiesto is het bekenst, heeft dus de meeste commercie, verkoopt goed, en zijn nummers liggen goed in het gehoor en is muziek voor iedereen, maar dat maakt je niet de beste dj ter wereld.

Over overdrijven gesproken... :roflol:

Slechte techniek? Waar haal je dat vandaan? Hoe vaak heb je Tiesto live gezien in de laatste 3 jaar?! Ik ben het met je eens dat z'n populariteit hem zeker niet tegenzit, maar om hem nou een slechte mixer te noemen gaat echt nergens over. :rolleyes:

Laat me raden, je hebt zelf DJ equipment en stiekem benijd je hem? Het is helaas vaak zo dat hoe populairder iets of iemand wordt, hoe meer kritiek er op komt. Eigenlijk is dat meer een compliment dan een belediging.

Terug
Naar boven