AndroidHealthClinic

Tijdstip en type cardio in cut

Mike87

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
100kg
Ik had even wat vraagjes waar jullie mij misschien bij kunnen helpen.

Ik zit nu in een cut n ben er niet over uit welk type cardio nou het best werkt..
Ik weet dat HIIT training een tijd geleden hip was, maar werkt dat beter dan normale cardio?

En welk tijdstip is het best. Voor zover ik weet op lege maag in de ochtend, dit probeer ik ook vaak maar klopt dit wel? Maar is in de ochtend HIIT niet te zwaar en kan je dan beter normale cardio doen?

Op het moment doe ik een mix. soms in de ochtend wanneer ik tijd heb, anders smiddags. Nooit na mijn training, op trainingsdagen ga ik 2 keer per dag naar de gym. Ik doe een mix van HIIT en normaal. Eerst 15 minuten normaal, dan 15 minuten HIIT.
6 keer cardio per week
Alvast bedankt voor de tips..
:cool:

Waarschijnlijk is het het beste om een mix te doen. slomo cardio kun je altijd wel doen en kun je zelfs op een lege maag doen. Intensieve cardio kun je af en toe doen, maar dan wel op een volle maag. Je richt je niet op het verbranden van vet, maar op maximaal gaan. tevens zit je met je KT. Als je benen hebt gedaan kun je ook geen HIIT doen. Omdat je minder calorieen binnen krijgt dan je nodig hebt is je herstel toch al aangetast. 6 * HIIT kon wel eens wat te veel zijn van het goede.

Myths Under The Microscope: The Low Intensity Fat Burning Zone & Fasted Cardio - Bodybuilding.com Forums

Terug
Naar boven