Fitness Seller

Tijdstip inname en doseringen

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Puur uit interesse. Ik ben wat aan het inlezen over AAS.

Nou vind ik een hoop info maar ik kan nergens terug vinden op welk tijdstip van de dag je het beste orals tot je kunt nemen en je injecties kunt doen en of je de hoeveelheid moet verdelen.

's Morgens na het ontwaken is je test niveau op zijn natuurlijke piek die gedurende de dag weer daalt. Het lijkt theoretisch dus beter om alles 's morgens tot je te nemen. Over de dosering van orals zijn de meningen verdeeld. De een zegt neem alles in een keer in vanwege de halfwaardetijd. De ander zegt verspreid het over de dag in kleine hoeveelheden. Het lijkt mij beter om alles in een keer tot je te nemen omdat je lever minder te voorduren heeft en je een grotere hoeveelheid werkzame stof in je lichaam krijgt.

Alvast bedankt voor jullie kijk op deze zaken ;)

orals verdeel ik, bv dianabol,de helft voor de training,de andere helft 6 uur vroeger of 6 uur later.

injects doe ik altijd s'avonds...heb ik minder pijn,dan als ik ze s'morgens zet en er dan nog een ganse dag mee rondloop.

maakt geen **** uit wanneer je spuit

orals neem ik zelf morgens en 1 uur voor de training

• Topic Starter Topic Starter
nee nog nooit geprobeerd

bijvoorbeeld winny 60 mg genomen 3 pille morgens 3 pillen 1 uur voor training
Ik meen ooit een artikel te hebben gelezen van Big Cat dat alles ineens innemen beter zou zijn maar kan het niet zo terug vinden, iemand?

volgens mij is dat bij dianabol omdat het zo'n lage half waarde tijd heeft en bouwt het langzaam af en heb je betere bloedwaardes.

Ik meen ooit een artikel te hebben gelezen van Big Cat dat alles ineens innemen beter zou zijn maar kan het niet zo terug vinden, iemand?

ja ik had het ook ergens geleze maar weet niet meer waar ff kijke of ik hem kan vinden,

je kan hem ook in 1 keer neme hoor doen de jongens die ik ken ook en vinde het lekker

verdeel oral's altijd over de dag.
misschien uit gewoonte?

het best verdeel je ze ook over de dag, juist door de korte halfwaardetijd. Injecteren maakt weinig uit, omdat het toch geleidelijk vrij komt, uitzonderingen nagelaten.

ik verdeel het over 2 dosissen.. 1 sochtends en 1 zo rond 15:00... neem iig nooit savonds nog tabs.

verder zal t in de praktijk wsch niet zo veel uitmaken; as usual hier.. gepiel in de marge.

Neem altijd alles in 1x 1,5 uur voor het trainen. Stabiele bloedwaarden heb ik door mijn injects al. De orals wil ik hebben om sterker te worden tijdens het trainen dus daarom alles ineens.

Neem altijd alles in 1x 1,5 uur voor het trainen.
Stabiele bloedwaarden heb ik door mijn injects al. De orals wil ik hebben om sterker te worden tijdens het trainen dus daarom alles ineens.

Dus jij gebruitk altijd korte esters of in ieder geval orals niet als kickstart?? want als je een kickstart zeg maar doe dan werken je injects nog niet(als je lange esters gebruikt).

Frontloaden of korte esters nemen ja. Maar ik orals soms 4 weken op 4 weken af. Dus ook midden in de kuur. Vind kicken met orals beetje onzin eigenlijk. Je krijgt wel groei dat klopt... maar stabiele bloedwaarden krijg je er niet van. Stabiele bloedwaarden proberen te creeeren met orals vind ik ook onzin. Maar is niks meer dan mijn mening

Neem altijd alles in 1x 1,5 uur voor het trainen. Stabiele bloedwaarden heb ik door mijn injects al. De orals wil ik hebben om sterker te worden tijdens het trainen dus daarom alles ineens.
Ik neem aan dat je niet 7 dagen in de week traint.

Op rustdagen neem je het op ongeveer hetzelfde tijdstip dan wanneer je zou trainen in?

Ik neem aan dat je niet 7 dagen in de week traint.

Op rustdagen neem je het op ongeveer hetzelfde tijdstip dan wanneer je zou trainen in?

Ohh ja dat was ik vergeten te zeggen ja :D Dan neem ik het rond 1700 meestal. Geen reden voor... die tijd komt mij gewoon goed uit.

Terug
Naar boven