AndroidHealthClinic

Tim op weg naar contest 2012

Netjes, waarom doe je nu niet al mee bij het YBF fitness klasse, kun je ruim voldoende ervaring opdoen en de fitness klasse is een mooie klasse die trek jij wel zo te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Netjes, waarom doe je nu niet al mee bij het YBF fitness klasse, kun je ruim voldoende ervaring opdoen en de fitness klasse is een mooie klasse die trek jij wel zo te zien.

Bedankt voor het compliment!

Ik heb nog niet echt wedstrijdplannen, wellicht in de toekomst. Als ik het podium opstap wil ik echt dat mensen hun mond openvalt :D en ik heb nu echt nog gewoon een paar serieuze verbeterpunten waarmee ik aan de slag moet eer ik die stap neem.

Mijn borst begint echt bij te trekken nu ik VEEL zwaarder ben gaan trainen, ben er zo blij mee :D.

Heel mooi fysiek al.

Bedankt voor het compliment!

Ik heb nog niet echt wedstrijdplannen, wellicht in de toekomst. Als ik het podium opstap wil ik echt dat mensen hun mond openvalt :D en ik heb nu echt nog gewoon een paar serieuze verbeterpunten waarmee ik aan de slag moet eer ik die stap neem.

Mijn borst begint echt bij te trekken nu ik VEEL zwaarder ben gaan trainen, ben er zo blij mee :D.

Leg uit ;)

Voorheen ging ik nooit tot failure omdat ik eigenlijk altijd alleen ging trainen. Sinds kort heb ik een vaste spotter en ga ik gewoon echt kapot tijdens mijn trainingen.

Ik was er echt van overtuigd dat 12 herhalingen perfect werkte om massa aan te zetten, maar eigenlijk trainde ik gewoon veelte licht. Nu doe ik gewoon setjes met 110kg, waar ik voorheen zat te kloten met 80kg.

ziet er lekker dry uit alleen je rug is way to small to be honest!
aandachtspuntje maar voorderest super upperbody

ziet er lekker dry uit alleen je rug is way to small to be honest!
aandachtspuntje maar voorderest super upperbody

Je hebt helemaal gelijk, mijn rug is zeker een aandachtspunt voor mij. Ik moet eerlijk toegeven dat ik tot zo'n jaar geleden erg weinig aandacht besteed heb aan de spiergroepen die niet ''in de spiegel te zien zijn'' als ik het zo mag zeggen.

Ik probeer nu enorm hard om een meer volledig fysiek op te bouwen door de achterliggende spiergroepen extra aandacht te geven en de spiergroepen waarover ik tevreden ben op hetzelfde ''niveau'' te houden.

Wanneer iemand mij vertelt dat bijvoorbeeld mijn schouders er enorm goed uitzien, dan betekent dit voor mij dat deze voorlopen op de rest van de spiergroepen i.p.v. dat ik het als puur een compliment zie en op dezelfde manier doorga. Ik zie het dus vooral als een soort verkapte manier van aandachtspunten voor mij aanwijzen.

Mijn trapezius groeien echter wel belachelijk hard zonder dat ik er ook maar iets apart voor hoef te doen.

Mostmuscle.jpg

Even een MM proberen :D. Ik voel mij altijd een btje een freaky mutant ofzo als ik deze pose doe hahaha.

Vandaag weer lekker de rug + traps gaan trainen. Na al die havermoutpannenkoeken die ik vandaag naar binnen heb gewerkt gaat het denk ik een hele leuke (lees: zware) training worden :D.

Laatst bewerkt:
Damn, je trapezius kerel! Nice!

Ziet er goed uit, nette traps!

Ben wel benieuwd naar een recente rugfoto.
In het filmpje lijkt het alsof je rug wat achterloopt namelijk..

Damn, je trapezius kerel! Nice!

Thanks man! :D

Ziet er goed uit, nette traps!

Traps vallen blijkbaar op, thanks!

Ben wel benieuwd naar een recente rugfoto.
In het filmpje lijkt het alsof je rug wat achterloopt namelijk..

Zoals eerder vermeld loopt mijn rug inderdaad een tikkeltje achter, overdrijven is echter ook een kunst ;).

Dankjewel! Ik vind het ook erg lekker gaan :D.

nice man timmeh. erg motiverend :)
Stuur je morgen die dingen op! ben nu slapen. Laters

Ik denk erover na om de zuivel uit mijn dieet te gooien. Ook al ben ik dan aan het (clean)bulken, al dat onderhuidse vocht kan mij gestolen worden en ik merk ook dat mijn huid een stuk mooier is wanneer ik zuivel schrap.

Zal ik mijn zuivel vervangen door water en vis? En dan het calorietekort aanvullen met grotere hoeveelheden?

Dus bijvoorbeeld:

Havermout + melk ----> meer havermout + water
500gram kwark ------> blik tonijn met olijfolie

Bij bulken hoort natuurlijk een hoger vetpercentage dan tijdens een cut, maar ik vertik het als een waterballon rond te lopen :D.

Ik hoor graag wat jullie hiervan denken.

Je hebt hier wel wat van weg vind ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt hier wel wat van weg vind ik.

Dat kan kloppen, dat is namelijk mijn over- over- over- over- over- OVERgrootvader. Er hangen bij mij thuis ook allemaal Perzische schedels aan de muur en ik heb een voorliefde voor Grieks eten :p.

Bedankt voor het compliment :D.

en dat is 10 - 12% vet? ziet er veel droger uit hoor.

en dat is 10 - 12% vet? ziet er veel droger uit hoor.

Moet eerlijk toegeven dat ik mij al tijden niet heb laten opmeten, maar ik weet mijzelf meestal wel aardig in te schatten qua BF. Verwarring komt meestal omdat mijn abs bijna altijd zichtbaar blijven.

ziet er zelfs al aardig uit op 76 kg. De genen heb je dus het moet lukken, succes!

Terug
Naar boven