MuscleMeat

Tim op weg naar contest 2012

Netjes man

keep it op bro

netjes kerel!

Hoe lang train je al dan===

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 14:45 ----------

Hoe lang train je al dan===

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 14:46 ----------

en hoeveel train je

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen zaterdag was ik jarig (23 geworden :cool:) en ik vind het mede daardoor tijd dat ik wat serieuzer met deze blog aan de gang ga.

Stats momenteel:

Leeftijd: 23 jaar (yey! :D)
Gewicht: 95kg
Bodyfat: 10%
Lengte: 1.84

Pec's beginnen eindelijk wat bij te trekken maar liggen nog steeds wat achter op mijn schouders, hoop dit zo snel mogelijk bij te trekken. Ik doe dit vooral door mijn schouders te ontzien en mijn borst (duh!) meer aandacht te geven. Dit blijkt tot nu toe goed te werken :).

Ik ben momenteel aan het cleanbulken met 1 dag per week een lowcarb dag (<50gram) op aanraden van RobS :D, merk dat ik hierdoor vooral minder vocht vasthoud. Trainen doe ik 4-5 dagen per week gebruikmakende van een splitschema, richt mij hierbij vooral op compounds.

Hoop voor het einde van dit jaar de 100kg aan te tikken om, onder voorbehoudt, volgend jaar wellicht plannen te maken om een instap-wedstrijd te doen.

Zal vanaf nu dus mijn trainingen hier gaan bijhouden om bij te dragen aan mijn motivatie (al is dat niet echt nodig :D).

Vanavond borst+triceps!

Laatst bewerkt:
Heb het eens doorgelezen, netjes man!!!
Als je zo doorblijft gaan ga je die 100 kilo zeker halen!!!

Streefdoel :)

Huidige shape ziet er goed uit timmie!!! Borst ziet er idd ook al voller uit! Lekker bezig!!

Heb het eens doorgelezen, netjes man!!!
Als je zo doorblijft gaan ga je die 100 kilo zeker halen!!!

Thanks! 100kg gaat er ook zeker aankomen :D.

Goh, dankjewel!

Huidige shape ziet er goed uit timmie!!! Borst ziet er idd ook al voller uit! Lekker bezig!!

Dankjewel! Sta inmiddels alweer een stukje droger, wil verdorie wel eens een 8-pack bij mijzelf zien! Ik ben nog nooit lager gekomen dan 8% dus dit is een soort mijlpaal :D.

Keep you posted!

zit er echt goed uit!
kun jij mij een tip geven hoe ik aan moet komen in spiermassa en niet te veel vet? zodat mijn vet percentage niet omhoog gaat?
Ik ben 1.75 en weeg 73kg en ik moet rond maart 80 tot 83 kilo wegen voor mijn judo, maar ik wil niet veel vet aankomen maar spiermassa en droog blijven

zit er echt goed uit!
kun jij mij een tip geven hoe ik aan moet komen in spiermassa en niet te veel vet? zodat mijn vet percentage niet omhoog gaat?
Ik ben 1.75 en weeg 73kg en ik moet rond maart 80 tot 83 kilo wegen voor mijn judo, maar ik wil niet veel vet aankomen maar spiermassa en droog blijven

7 tot 10 kilo schone (geen vet) spiermassa in zo'n korte periode? Onmogelijk zonder AAS en zet dat maar uit je hoofd.

Goed eten,trainen en slapen en je zult toch leuk wat kilo's pakken in de periode t/m maart. Kracht is zoieso een belangrijke factor met judo dus ik zou mij daar vooral op richten met bijvoorbeeld een Rippetoe.

Looking good man, ik zie alleen op die foto geen 95kg maar dat zal wel aan de hoek liggen.:)

7 tot 10 kilo schone (geen vet) spiermassa in zo'n korte periode? Onmogelijk zonder AAS en zet dat maar uit je hoofd.

Goed eten,trainen en slapen en je zult toch leuk wat kilo's pakken in de periode t/m maart. Kracht is zoieso een belangrijke factor met judo dus ik zou mij daar vooral op richten met bijvoorbeeld een Rippetoe.

ja zo iets dacht ik ook al thnx;p

Ik zit nu zo'n 2 weken in mijn cut en het gaat (tot nu toe!) nog erg goed. Heb nog totaal geen behoefte aan een refeed want mijn kracht blijft tot nu toe gelijk. Wel voel ik mij af en toe wat zwakjes buiten de sportschool maar dit heeft dan te maken dat ik mijn maaltijden te laat nuttig :D eigen domme schuld dus.

Voor mijn cut heb ik mijn bf% nog laten meten en die stond toen op 10,5% (met tangetje gemeten) en de volgende meting plan ik over 2 weken, oftewel elke maand.

Mijn voeding is extreem schoon omdat dit mij in het verleden toen ik naar de 8% gecut heb (mijn laagste ooit) prima bevallen is. Ik geloof niet echt in het ''als het maar in je macro's past''- principe.

Zal over 2 weekjes weer een nieuwe foto plaatsen, hopelijk met wat progressie! :cool:

Waarom cutten als je op 10,5% staat?:D Op naar die 100kg man.

Waarom cutten als je op 10,5% staat?:D Op naar die 100kg man.

Ik wil ergens in de nabije toekomst een wedstrijd gaan draaien en ik wil van te voren wel eens zien hoe cutten mij vergaat en wat ik eventueel zou kunnen verbeteren bij een toekomstige wedstrijdvoorbereiding.

Leuk om te ervaren hoe je lichaam reageert en wat wel/niet werkt voor jou persoonlijk. :D

Zonet borst+triceps en ik werd licht duizelig na een aantal sets incline DB press.....pomp zat er wel heel goed in. Misschien toch maar eens een refeed doen....staat nog een appeltaart in de koelkast :o :D.

Goed fysiek, al zie ik de 95 kg er niet in. Benieuwd naar de beentjes.

Terug
Naar boven