Fitness Seller

Tim op weg naar de 100kg!

• Topic Starter Topic Starter
Leuk log! Die benen zien er ook al goed uit vind ik

Bedankt man :D krijg ook steeds meer plezier in het trainen van mijn benen!

@furrix: Hier volgt mijn trainingsschema

Maandag - Benen

Leg extension
Squat
Hack squat
Stiffed leg deadlift
Walking dumbbell lunge
Leg curl

Kuiten

Seated calf raise
Two legs calves raise

Dinsdag -Schouders

Front press - smith machine
Dumbbell press
Lateral raise (dumbbell)
Standing cable cross

Buik

Crunches
leg raises

Donderdag - Rug/Biceps

Deadlift
Lat pull down (voorzijde)
Horizontal lat rowing
Cable rowing (één arm)

Dumbbell curl (staand)
Concentration curl (zittend)

Vrijdag - Borst/Triceps

Incline benchpress
Incline dumbbellpress
Incline flyes

Incline extension
Triceps pull down
One arm reverse grip triceps pull down (lange naam :P)

Gaat lekker Timmy. :D Benen zijn ook al goed opweg.
En indd zoals er gezegt word, houd je log bij.. ook leuk om te zien voor anderen wat voor vorderingen je maakt!

timmypost.gif

Zeker goede oefeningen! Doe je voor borst nooit flat/decline oefeningen?

20 augustus

Vandaag was de borst aan de beurt. Had wat lekkere nieuwe nummers op m'n ipod gepleurd, dat gecombineerd met een SICKE junkdag beloofde een wereldse training.

Trainen ging lekker, op een verbale ruzie na :mad:. Zo'n kerel van in de 50 die elke training een beetje zinloos om zich heen staat te kijken had zich blijkbaar voorgenomen door elke oefening van mij ''heen te lopen''.

Oftewel, ik ben lekker bezig met mijn incline dumbbell fly's en meneer zet doodleuk zijn bankje TEGEN mijn bankje aan waardoor ik telkens tegen hem aan tik....koppige die ik ben ga ik gewoon door met hem telkens tegen zijn pens aan te tikken met mijn dumbbell, wat meneer niet erg waardeert :D.

Vervolgens staat meneer op en begint iets tegen me te zeggen, natuurlijk houd ik lekker mijn oordopjes in en versta er niks van. Hieropvolgende loopt meneer naar een instructeur (mijn buurman :D) om zijn beklag over mij te doen. Mijn buurman verteld hem dat ik ''het vast niet zo bedoeld heb'' en praat vervolgens fijn verder met wat leuke dames die ook aanwezig zijn in de zaal.

Toen meneer vervolgens terugkwam was ik al klaar met mijn oefeningen en na een vriendelijke doch plagerige glimlach van mijn kant verplaatste ik mij naar de andere kant van de zaal om mijn overige oefeningen uit te oefenen. :)

Nu lekker mijn shakeje aan het opdrinken om straks mijn bed op te zoeken, heerlijke dag gehad!

hah ja dat soort mensen zijn echt irritant, had zo iets ook een keer..
succes met de training en hopelijk behaal je je doel! over hoeveel maanden denk je dat je op 100kg zit ong. ?

hah ja dat soort mensen zijn echt irritant, had zo iets ook een keer..
succes met de training en hopelijk behaal je je doel! over hoeveel maanden denk je dat je op 100kg zit ong. ?

Poeh, ik heb er toch wel een jaar voor uitgetrokken, en zelfs dat is redelijk ambitieus. Het is wel zo dat ik 100kg met een acceptabel bf wil behalen, kan ook wel beginnen met vreten (excuse the language) en binnen een 3 maanden op 100kg staan met een bolle pens/kop maar dat is zeker niet mijn doel :D.

Oet moan! ;)

Zaterdag 21 augustus

Smerig lekkere training vandaag, was echt te merken dat ik gisteren een junkdag gehouden heb! barstte uit mijn voegen van de energie gelijk al toen ik vanochtend wakker werd.

Vandaag mijn rug+biceps gedaan, met als afsluiter nog een paar buikspier oefeningen.

Deadlift
Lat pull down (achterzijde)
Horizontal lat rowing
Cable rowing (één arm)

Dumbbell curl (staand)
Concentration curl (zittend)

Op zaterdag is mijn gym alleen 's ochtends geopend, hierdoor is het altijd heerlijk uitgestorven omdat de meesten nog in hun bed liggen.

Resultaat: dikke aders lopend over mijn lijf van top tot teen en een super voldaan gevoel :D.

Morgen is de gym nog gesloten i.v.m. zomerrooster, maar maandag ga ik weer helemaal los!

Nette training! In welke set/herhaling range train je?

Dinsdag 24 augustus

Vandaag een junkdag gehouden en JEMIG wat had ik dat nodig! :eek: Had het idee dat ik voor het eerst deze week 'wakker' werd, denk dat ik nu ook op het punt gekomen ben dat ik stop met cutten (zo'n 5 dagen per week low carb, gecombineerd met cardio) en weer lekker ga cleanbulken. Zover er zoiets mogelijk is natuurlijk :D.

Junkdag2.jpg
Junkdag.jpg

Zo stond ik er na mijn training bij. Niet te vergelijken met hoe ik er vorige week bij liep....net alsof ik helemaal volloop, mensen in de gym keken me ook nogal raar aan vandaag :D.

In tijden niet zo lekker getraind, gelijk ook een heerlijke boost voor mijn motivatie.

Cya tomorrow! ;)

Respect :bow: echt klasse hoe het er nu uitziet! Wat eet je eigenlijk allemaal op zo'n junkdag?

Respect :bow: echt klasse hoe het er nu uitziet! Wat eet je eigenlijk allemaal op zo'n junkdag?

Onder andere: pizza,poffertjes,hamburger,mona gezinspudding, apfelstrudel (ja srsly :p).

En dat zijn dan de tussendoortjes, als 'maaltijden' neem ik vooral grote borden pasta met een lekkere kaas/tomaten saus. :D

Okee haha, flink wat energie idd ;). Maar het werkt goed zo te zien. Keep it up!

Dat kan prima,cleanbulken! Is ook niet prettig zo lowcarb eten altijd.Je ziet er wel heel goed uit !

Dat kan prima,cleanbulken! Is ook niet prettig zo lowcarb eten altijd.Je ziet er wel heel goed uit !

Nahja 'cleanbulken', ik vind persoonlijk 12% bf een stuk mooier staan bij mezelf :D maar misschien dat ik lekker blijf hangen op 10%, vind die abs ook wel leuk :D.

Blij dat de wedstrijd erop zit? weer lekker eten wat je wil (zij het met mate :D) Blijf het ongelofelijk vinden wat voor transformatie jij bent ondergaan, heel knap gedaan.

Wij zijn DBB vriendjes btw! Zie het net pas! :banana:

ik beloof plechtig dat ik vanaf heden deze blog regelmatig zal bijwerken!

Ik quote mijzelf eventjes.....niet geheel aan bovenstaande belofte gehouden moet ik toegeven, laatste post van mij in dit blog is van 25 augustus 2010 :o.

Maar!!

Ik ben er weer :D.

Mijn belofte (in ieder geval aan mijzelf) in 2009 toen ik begon met trainen was dat ik zou streven naar de 100kg met een deftig vetpercentage, zo rond de 9-10%. Nu, inmiddels 2 jaar later, is het tijd om de balans op te maken :D.

Allereerst een foto toen ik begon:

BB4.jpg

Ik was toen nog ietwat meer verlegen dan dat ik tegenwoordig ben, vandaar de witte cirkel. Aan de lichaams-- bouw/kenmerken valt wel degelijk te zien dat ik het ben (althans dat hoop ik :D). Gewicht van mij op deze foto was rond de 76kg, vetpercentage wel lekker droog i.v.m. het wedstrijdzwemmen waar ik toentertijd nog erg veel mee bezig was.

forum3.jpg
Foto van enkele dagen geleden, inmiddels zo'n 2 jaar verder dan toen de eerdere foto gemaakt werd. Gewicht staat nu op 95kg met een bf van rond de 10-11%.

Ik ben mij ervan bewust dat ik verder had kunnen zijn, maar dat is in theorie natuurlijk altijd zo. Het feit is dat er periodes waren waarin ik mijn voeding liet glippen (zie spoiler:
DBB%2Bcontest%2Bbegin.jpg
) en dit maakte het er natuurlijk allemaal niet makkelijker op om met een degelijk vetpercentage door het leven te kunnen gaan, iets wat ik noodzakelijk vind bij iedereen die maar een beetje serieus met de sport bezig is. De , in mijn ogen, standaard 'bulk en cut periodes' vind ik al lang achterhaald.

Vanaf nu zal ik hier wekelijks, al dan niet dagelijks, mijn trainingen en progressie posten :cool:.

Terug
Naar boven