MuscleMeat

Time to get ripped!

OmegaGear

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
1m86
Massa
97kg
Beste DBB'ers,

Komende tijd is de planning om flink wat vet te verbranden, alvorens ik met mijn 1e kuur begin. Heb gekozen om low-carb te gaan, aangezien ik hier altijd goede resultaten mee behaal. Heb van mijzelf een lage stofwisseling. Zal niet op het gewicht letten, maar alleen de spiegel als maatstaaf aanhouden. Zal dit log elke week proberen te updaten met foto's om de vorderingen te kunnen vergelijken. Morgenochtend de beginfoto maken.

Stats nu:
95 kg
1,83 m
vetpercentage: schat het op 14%, maar hecht weinig waarde aan de cijfers.

Dit is wat ik zo op een dag naar binnen werk:
500 gr kwark
350 gr pangasius
100 gr pinda's
100 gr vlees
400 gr groente
100 gr whey
20 gr BCAA's
40 gr dextrose (alleen op trainingsdagen)

Totaal:2200 kcal
Eiwit: 265 gr
Koolhydraat: 75 gr
Vet: 100 gr

Ondersteuning:
Efedrine HCL

Supps:
100% whey, xtend, noko,caffeine, multi-vit en visolie

Training:
4 x per week, 2 keer upperbody 2 keer lowerbody

Cardio
2 x per week 1 uur squashen
1 a 2 keer per week boksen

Doel:

Wanneer ik tevreden ben met wat ik in de spiegel zie.

Foto update:

1 maart 2010
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

8 maart 2010
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou je eiwitten nog wat opvoeren. Succes !

Het plan is dus alvorens te gaan kuren, eerst op een respectabel bf te staan of in jou woorden op de spiegel letten als maatstaaf.

Wat voor kuur zit je aan te denken, en waarschijnlijk daarbij een clean bulk of niet?

Succes.;)

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Ik zou je eiwitten nog wat opvoeren. Succes !

Vindt zijn eiwitten meer dan genoeg hoor. Zou eerder de kh iets op laten lopen naar 120 gr ofzo.

Zou er wat complexe carbs bij gooien en dextrose weglaten

is het verstandig om te cutten zonder steeds je vp op te meten? Ik ga over 2 weekjes ook beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Het plan is dus alvorens te gaan kuren, eerst op een respectabel bf te staan of in jou woorden op de spiegel letten als maatstaaf.

Wat voor kuur zit je aan te denken, en waarschijnlijk daarbij een clean bulk of niet?

Succes.;)

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Vindt zijn eiwitten meer dan genoeg hoor. Zou eerder de kh iets op laten lopen naar 120 gr ofzo.

Idd eerst een respectabel vp waar ik tevreden mee ben, zal wel tussen 8 a 10% liggen denk ik. Zit te denken aan een winstrol only kuur van 6 weken op 50 mg ed.

Waarom Winstrol?
- aromatiseert niet, dus geen vet en vochtwinst
- Wil eerst kijken wat dit met mijn lichaam doet, voordat ik andere middelen ga gebruiken.
- de gewonnen kilo's zijn goed vast te houden.
- what you see is what you get

Doel van de kuur is om de achterliggende spiergroepen bij te trekken.

Zou er wat complexe carbs bij gooien en dextrose weglaten

Dacht zelf juist de Dextrose voor en na de training ivm de insulinepiek en energie. Mocht ik erg flauw en futloos worden dan doe ik er wel wat brinta of havermout bij.

is het verstandig om te cutten zonder steeds je vp op te meten? Ik ga over 2 weekjes ook beginnen.

Verschilt per persoon denk ik, wat vindt jij belangrijk? Ikzelf staar me er niet meer zo blind op.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag voor de 2e keer de ECA stack genomen. Ongeveer 2 uur nadat ik hem genomen had kreeg ik een soort van buikpijn, maar dit kon ook weleens honger zijn. Iemand ervaring hiermee?

Terug
Naar boven