XXL Nutrition

Timmeeh Unchained

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
pfoee goede incline kerel! :D

Woensdag 07 oktober 2009

vandaag rustdag, al ga ik vanavond wel wat joggen

goede trainingen!
ga je volgen

succes

Je gaat toch niet joggen in het stadspark hoop ik?
Of ben je snel genoeg om de gays te ontlopen? hehe

Terug aan het loggen gegaan Tim? Vriet ga ik terug proberen volgen, succes kerel!

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Haha is inderdaad een goeie intervaltraining dan :D

ja Robke heel lekker, maar jij moet niet als weerman gaan werken :p

Whahaha, inspirerende werking :p

Vandaag zou het toch al wat droger moeten blijven ;)

hahah nee toch niet, gewoon hier door de slechte buurten van antwerpen met een gouden ketting aan en men mp3 speler in, moet ik ook snel genoeg lopen :p

Terug aan het loggen gegaan Tim? Vriet ga ik terug proberen volgen, succes kerel!

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Haha is inderdaad een goeie intervaltraining dan :D

thx, ja deze keer houden we het vol ;)

Vandaag dagje vrij dus ik profiteer ervan om nu men schouders en traps te gaan trainen, lekker rustig in de gym. Training volgt straks :)

Donderdag 8 oktober

Eerst wat rotatorcuff opwarmingen

Shoulder Press (gewicht per dumbbell)

20 x 22kg
12 x 28 kg
8 x 30kg
8 x 30kg
10 x 26kg

Side Raises (gewicht per dumbbell)

20 x 10kg
10 x 16kg
8 x 16kg
8 x 16kg
10 x 14kg

Front Raises (gewicht per dumbbell)

5 x 10 x 12kg

Machine Press (buik tegen de rugleuning)

10 x 40kg
10 x 60kg
8 x 70kg

Barbell Shrugs

5 x 20 x 80kg

Dumbbell Shrugs

5 x 20 x 30kg

Hierna nog 15 minuutjes HIIT cardio en wat weighted crunches. Goede training, shoulder press gaat elke week weer beter en beter, side raises blijven achter maar als ik ze zwaarder doe heb ik problemen met mijn pols. 8.5/10

Nu genieten van mijn vrije namiddag en gaan shoppen met de vriendin, jee frikkin haa :rolleyes:

Stinkerd met je sterke schouders :p

front en sides omgedraaid hier?

verder goede training hoor :D lekker.

Stinkerd met je sterke schouders :p

:p ja schouders zijn een pak verbeterd tegenover vroeger. Was eerst mijn minst favoriete training, nu mijn 2e favo na borst. ik heb ze ook een half jaar geleden 2x per week aangepakt en ben toen ferm in kracht en massa vooruit gegaan. Nu telt enkel de massa nog :cool:

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

front en sides omgedraaid hier?

verder goede training hoor :D lekker.

neen front neem ik niet te zwaar, als ik die zwaarder neem heb ik steeds pijn nadien in men rechter schouder, geen idee hoe dit komt maar het is lastig. Zelfde met upright rows, doe die niet meer omdat mijn schouder nadien een paar dagen ****ed up is

:p ja schouders zijn een pak verbeterd tegenover vroeger. Was eerst mijn minst favoriete training, nu mijn 2e favo na borst. ik heb ze ook een half jaar geleden 2x per week aangepakt en ben toen ferm in kracht en massa vooruit gegaan. Nu telt enkel de massa nog :cool:

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

neen front neem ik niet te zwaar, als ik die zwaarder neem heb ik steeds pijn nadien in men rechter schouder, geen idee hoe dit komt maar het is lastig. Zelfde met upright rows, doe die niet meer omdat mijn schouder nadien een paar dagen ****ed up is

ahaa okeee!
verstandig;)

Succes! :)

nette training Tim.
zijn wel harde side raise's

Nette training! Ik vind die side raises en shoulder presses echt super sterk. Veel reps en hoog gewicht. Netjes.

bedankt!

nette training Tim.
zijn wel harde side raise's

thx, moet wel bekennen side raises zijn beetje met cheaten de laatste reps, maar over het algemeen wel strikt

Nette training! Ik vind die side raises en shoulder presses echt super sterk. Veel reps en hoog gewicht. Netjes.

thx, shoulder press ben ik sterk op vooruit gegaan, 1 van men favoriete oefeningen

Hee man. Ziet er aardig buff uit, je pics. Hoe is je nieuwe start, zwaar gemotiveerd? Alles op alles zetten.. Ik heb zelf net ook een fresh start gemaakt, heerlijk om weer die Pr's neer te zetten, ik ben dan ook gemotiveerder dan ooit.
wat betreft je schema, misschien geen strak plan om triceps de dag na borst te pakken? Voor de rest ziet het er goed uit. Succes, zolang je dikke trainingen neerzet blijf ik hier wel hangen :)

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Je oogt trouwens zwaarder dan 83k, gezien je lengte... Edit: dunne benen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven