peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Top dat je bent blijven lopen.
Hoe vaak loop je in de week?
Jaah, die schouders van jou zijn tamelijk beestig ja, hehehe![]()

Nou, bedoelde eigenlijk dat ik grote schouders wil en dus meer gewicht zou moeten nemen![]()

Als ik dat zo lees, krijg ik bijna ook zin om te gaan lopen!
Bijna éh, bijna...![]()

Een lekkere "Grimbergen Optimo Bruno" voor mijn neus houden, en ik ga als de brandweer!
"Stok met een biertje aan voor de neus houden" tactiek![]()

Een lekkere "Grimbergen Optimo Bruno" voor mijn neus houden, en ik ga als de brandweer!![]()

Sorry voor de spam Robke
Je bent wel een doorzettertje dat je na je kt nog in dat shitweer gaat rennen.
Lijkt wel een komisch filmpje zoals jij het omschrijft![]()
Popeye doet het op spinazie en jij op pasta![]()

Whahaha ... moet je zeker eens zo'n Kasteelbier testen Hummer
Spam? Bedoelde dat Cynthia het hele snoepen in toom moest houden eigenlijk
Haha, inderdaad, mijn vrouw verklaarde mij ook al voor gek. Ach ja, we hebben
het weer gehad en die regen had ook wel een verfrissend effect![]()
hier is het momenteel ook zooo verfrissend 
Wat ben jij een positivo zeghier is het momenteel ook zooo verfrissend
ik weet niet of ik wel gegaan was...

goed dat je toch bent gaan lopen, vanavond is het mijn beurt en als ik dan geen zin heb denk ik, komaan Tim je gaat toch niet onderdoen voor Robke hé, gaan pannekoek! thx daarvoor![]()

Gewoon petje opzetten,
Hoppa, en Cynthia redt de boel weer ! You whip them good girl![]()
Training van gisteren:
Food: 3000kcal (per ongeluk een heel blik pasta opgegeten van 820gr)

Haha, inderdaad, mijn vrouw verklaarde mij ook al voor gek. Ach ja, we hebben het weer gehad en die regen had ook wel een verfrissend effect![]()

Geen idee eigenlijk ... vrouwtje gaat niet meer mee dus heb geen idee hoe hard ik loop. Ben wel nog een paar oudjes op de fiets voorbij gelopen dus echt traag gaat het niet
Alleszins +12km/u
Das jammer. Heb je geen atletiekbaan in de buurt? Of met googlemaps de afstand van je route berekenen en dan zelf tijd opnemen (stopwatch), dan weet je zo wat je snelheid was (alleen gemiddeld natuurlijk).

Niet echt nee, en die Google maps, daar ga ik eens naar kijken hoe dat net werkt.
EDIT: nou, als ik het even met de natte vinger doe kom ik op een 11km/u gemiddeld uit.
(4400meter op 1440seconden) Maar ja, dat is dus bijna 50/50 lopen en wandelen. Dus dat zegt
eigenlijk nog niets![]()