Fitness Seller

Timmeeh Unchained

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
5x 150 :eek: dat is zeker bruut!
Die gewichten die je met je rugtraining gebruikt liggen wel een beetje uit verhouding zie ik...
Ligt daar de focus komende tijd ook op?

ja rug is mijn zwakste spiergroep. Focus ligt daar nu op bredere lats, veel row bewegingen, schouderbladen goed aandrukken bij de pullbeweging. Dit ga ik een maandje doen en dan kijken hoever ik sta

Maandag 12 oktober 2009

Incline BP

20 x 60kg
12 x 100kg
10 x 110kg
7 x 110kg
10 x 90kg

Flat BP

10 x 100kg
8 x 110kg
10 x 100kg
8 x 90kg

Flat Dumbbell Press (gewicht per dumbbell)

12 x 32kg
10 x 36kg
6 x 38kg
10 x 34kg

Chest Dips

3 x 20 x BW

Cable Flys (gewicht per kabel) gevolgd door push ups op 2 verhoogjes

5 x 15 x 25kg + 5 x 10 x BW

15 Minuten HIIT Cardio
Abs shizzle

Ik gebruik nu al 2 weken Unleash V2 van XXL en gaf me wel extra energie, maar tot op vandaag nog niet echt het graaaaawr gevoel van Noxplode. Tot vandaag dus, voelde me echt opgefokt en merkte het ook aan men training, gewichten gingen zwaarder en reps easier. Heb ook enorm gezweet tijdens de cardio, wat ik anders nooit heb. Zeer tevreden over deze training, en ik vermoed dat ik morgen 2 heel pijnlijke tetjes ga hebben :p 9/10

harde training, echt een monster chest

bedankt, ja zoals al een paar keer gezegd, borst is mijn sterkste en meest ontwikkelde spiergroep. Ik ga wel oppassen dat deze niet te dominerend wordt

bij arnold was ie ook uit verhouding in mijn ogen. maarjah je hebt er wel geluk mee. bij veel mensen wordt de borst niet zo groot

Goddamn, sterke training man.
Je bent verdomme sterker dan mij momenteel in borst, ****ed up man :mad: (voor mij dan).
Ga zo door.

Goddamn, sterke training man.
Je bent verdomme sterker dan mij momenteel in borst, ****ed up man :mad: (voor mij dan).
Ga zo door.

thx bro, maar deze gewichten ga ik een hele tijd aanhouden, kwestie om de schouders niet te veel te belasten. Dus je kan weer inlopen :p

bedankt, ja zoals al een paar keer gezegd, borst is mijn sterkste en meest ontwikkelde spiergroep. Ik ga wel oppassen dat deze niet te dominerend wordt

Niet normaal je bent echt ****ing sterk met je chest. **** it bro een dikke chest is het bruutste wat er is. Maakt geen reet uit dat hij dominant is hehehehe en die vrouwen vinden het heerlijk om met hun hoofdje op een grote chest te liggen...:D

Lekker getraind gozer!

Mooie training! Hoe je er nu bijstaat vind ik ook netjes, super zo'n borstkas.

Ga zo door!

kdenk ik ik kom ff bij je burten... Goeie fysiek kerel... Suc7 met je doelstellingen... Ik zat eerst in je andere logje :D hehehe

Vooral die incline bench kerel, de t*ring. :D

Ik las in een ander topic dat je ook Alpha-X neemt, hoe bevalt dat :)?

Ik las in een ander topic dat je ook Alpha-X neemt, hoe bevalt dat :)?

neem het nu 2 weken om men bulk in gang te schieten. Er is al 4kg bij, maar kan je niet zeggen of dit hierdoor komt of door het bulken of een combinatie van de 2.

Dinsdag 13 oktober 2009

Dumbbell Curl (gewicht per dumbbell)

20 x 12kg
12 x 16kg
10 x 20kg
8 x 22kg
10 x 20kg
9 x 20kg

Ez barbell Curl

10 x 30kg
10 x 40kg
8 x 45kg
7 x 45kg
9 x 40kg

Ez barbell Preacher Curl

5 x 15 x 35kg

Hammer Curls (gewicht per dumbbell)

5 x 10 x 16kg

Close Grip BP in superset met Narrow Triceps Pushdown

3 x 10 x 60kg + 3 x 15 x 35kg

Single Arm Triceps Pulldown

3 x 10 x 25kg

Dumbbell Kickbacks (gewicht per dumbbell)

3 x 20 x 12kg

Unleash kickte weer in vandaag, op een bepaald moment had ik jeuk op mijn achterhoofd en kon ik er zelfs niet aan, zo'n harde pomp had ik. Leek wel of ik synthol armen had :p 9/10

2 update pics (crappy kwaliteit)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aexsgg.jpg

Buff kerel, goed bezig

Lekkere power in de biceps ook!

Rug vind ik zo slecht niet hoor. De vorm zit er goed in. Maar Borst is overduidelijk je sterkste punt :')

Goed buff idd! wat doe je atm bulk , clean bulk? of cut?

thx

Lekkere power in de biceps ook!

Rug vind ik zo slecht niet hoor. De vorm zit er goed in. Maar Borst is overduidelijk je sterkste punt :')

Goed buff idd! wat doe je atm bulk , clean bulk? of cut?

rampzalig is men rug niet, maar de wijdte ontbreekt en dat is waar ik aan werk atm.

Wat voeding betreft, ik ben nu aan het clean bulken. Kcal tel ik niet echt, ik kijk gewoon wat er moet veranderd worden aan de hand van men shape. Merk ik dat ik niet echt vorderingen maak, wat meer eten, merk ik dat ik te vet word, wat minder eten :)

100 gram brinta met 25cl melk
200 gram rijst
200 gram groenten
250 gram kippenborst
150 gram tonijn
100 gram whey met water
500 gram magere kwark

1 maal per week een junkmaaltijd, op woensdag of zondag

Zo ziet het er nu uit verdeeld over de dag.

t*ring man die side picture springt eruit echt super kerel.....

Je schouders zijn ****ing groot gozer is genetisch dat heb ik ook..
En je weet het brede schouders maken het af.
Zonder brede schouder lijkt het helemaal niks.

t*ring man die side picture springt eruit echt super kerel.....

Je schouders zijn ****ing groot gozer is genetisch dat heb ik ook..
En je weet het brede schouders maken het af.
Zonder brede schouder lijkt het helemaal niks.

thx :o Eigenlijk een schande dat ik mijn schouders lang verwaarloosd heb, als ik zie hoe ze de laatste maanden groeien. Niks leuker dan side raises doen en de koppen eruit zien knallen

**** je groeit man.:eek:

thx :o Eigenlijk een schande dat ik mijn schouders lang verwaarloosd heb, als ik zie hoe ze de laatste maanden groeien. Niks leuker dan side raises doen en de koppen eruit zien knallen

Ga ik dan ook maar eens proberen die side raises :D! haha.

Goed buff zoals al gezegd is.

beestige foto's kerel :)
ziet er zeker goed uit ;D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven