MuscleMeat

Timmeeh Unchained

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jij houdt van nieuwe logjes maken he? hehehhee

succes gozer !

• Topic Starter Topic Starter

bedankt :cool:

Hee man. Ziet er aardig buff uit, je pics. Hoe is je nieuwe start, zwaar gemotiveerd? Alles op alles zetten.. Ik heb zelf net ook een fresh start gemaakt, heerlijk om weer die Pr's neer te zetten, ik ben dan ook gemotiveerder dan ooit.
wat betreft je schema, misschien geen strak plan om triceps de dag na borst te pakken? Voor de rest ziet het er goed uit. Succes, zolang je dikke trainingen neerzet blijf ik hier wel hangen :)

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Je oogt trouwens zwaarder dan 83k, gezien je lengte... Edit: dunne benen?

thx, nieuwe start gaat heel goed, en elke dag meer en meer gemotiveerd. Zag gisteren tijdens mijn schoudertraining mijn ader weer op men schouder kloppen, dus weer een extra boost :p

Triceps ondervind ik niet te veel nadelen na borst, maar misschien dat ik ze binnenkort gewoon met borsttraining meeneem, want ze lopen wat voor op men biceps.

En ja die commentaar dat ik zwaarder lijk krijg ik regelmatig. Ik heb geen monsterpoten, maar ook geen stekkebeentjes :p Ze zijn in proportie met men bovenlichaam, kan misschien nog wel 2tal kg extra op. Ik heb gewoon een heel licht frame, vroeger deed ik judo en toen vocht ik altijd in de lichtste categorie, ook al was ik de grootste en zag ik er een pak zwaarder uit.

Tot ik begon met gewichten hefffen natuurlijk :D

jij houdt van nieuwe logjes maken he? hehehhee

succes gozer !

bedankt grote, maar deze is men laatste, ga er nu terug voor 100% voor en anders ga ik dammen of schaken bij de oudjes :p

Hee man. Ziet er aardig buff uit, je pics. Hoe is je nieuwe start, zwaar gemotiveerd? Alles op alles zetten.. Ik heb zelf net ook een fresh start gemaakt, heerlijk om weer die Pr's neer te zetten, ik ben dan ook gemotiveerder dan ooit.
wat betreft je schema, misschien geen strak plan om triceps de dag na borst te pakken? Voor de rest ziet het er goed uit. Succes, zolang je dikke trainingen neerzet blijf ik hier wel hangen :)

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Je oogt trouwens zwaarder dan 83k, gezien je lengte... Edit: dunne benen?

hij oogt idd zwaarder dan 83, ik zit al boven de 80 en ik zou me eigen in verhouding een heeel stuk lichter in schatten

Nette schoudertraining! Weer leker hoog in volume ook.

bedankt mannen

vandaag rug ipv benen getraind. Morgen naar Bobbejaanland en dat is de hele dag rondlopen, dus vandaag rug en zondag dan maar benen.

Vrijdag 9 oktober

Front Pulldown

20 x 40kg
12 x 70kg
10 x 80kg
10 x 80kg
8 x 80kg

T-bar Row

5 x 10 x 70kg

Dumbbell Row (gewicht per dumbbell)

5 x 10 x 32kg

Narrow Grip Pulldown

12 x 60kg
10 x 75kg
10 x 75kg
8 x 75kg

Cable Row

5 x 12 x 60kg

Bent Over Raises (gewicht per dumbbell)

5 x 20 x 10kg

Reverse Machine Flys (handpalmen naar achter)

5 x 20 x 30kg

15 minuten HIIT fietsen

Rug is mijn minst favoriete spiergroep, maar toch volledig gegeven. Volgende week terug deadliften, die gooi ik er 1x om de 2 weken in.

goeie armtraining ;)

Learn to love the back! Je haalt zoveel power uit je rug.

gewoon elke week deadliften! ;)

Learn to love the back! Je haalt zoveel power uit je rug.

gewoon elke week deadliften! ;)

nadruk bij de rug ligt op dit moment echt meer op bredere lats, daarom deadlift voorlopig 1x om de 2 weken, daarna terug elke week

effe training van gisteren

Zondag 11 oktober

Leg Extensions

4 x 20 x 70kg

Squat (full)

20 x 60kg
10 x 90kg
10 x 110kg
7 x 130kg
9 x 110kg

Leg Press

5 x 15 x 150kg

Standing Calf Raises

3 x 30 x 60kg

Seated Calf Raises

3 x 30 x 40kg

Single Leg Curls

5 x 10 x 30kg

Squat viel vies tegen, 2 maanden terug zat ik aan 5x160kg met overschot, ik dacht een setje van 10 x 130 eruit te knallen maar bij 5 kreeg ik het al lastig en de laatste 2 zijn met spotter hulp, ook al zegt die niets geholpen te hebben. Kuiten doen lekker veel pijn nu, ik hou ervan om die aan te pakken met hoge reps / lower weight. 8/10

Vanavond borst, woehoew :D Eerst nu middageten, 100 gram rijst en 300 gram kip

Laatst bewerkt:
toch aardig veel squats weer ;)

Nette beentraining!
Zelf probeer ik ook nooit op het gewicht te letten, gewoon 8-12 herhalingen met een gewicht wat je netjes uit kan voeren (dat verschilt ook door de 'vorm van de dag' zegmaar). Volgens mij is dat het beste voor snelle massatoename.

Maandag 12 oktober 2009

Incline BP

20 x 60kg
12 x 100kg
10 x 110kg
7 x 110kg
10 x 90kg

Flat BP

10 x 100kg
8 x 110kg
10 x 100kg
8 x 90kg

Flat Dumbbell Press (gewicht per dumbbell)

12 x 32kg
10 x 36kg
6 x 38kg
10 x 34kg

Chest Dips

3 x 20 x BW

Cable Flys (gewicht per kabel) gevolgd door push ups op 2 verhoogjes

5 x 15 x 25kg + 5 x 10 x BW

15 Minuten HIIT Cardio
Abs shizzle

Ik gebruik nu al 2 weken Unleash V2 van XXL en gaf me wel extra energie, maar tot op vandaag nog niet echt het graaaaawr gevoel van Noxplode. Tot vandaag dus, voelde me echt opgefokt en merkte het ook aan men training, gewichten gingen zwaarder en reps easier. Heb ook enorm gezweet tijdens de cardio, wat ik anders nooit heb. Zeer tevreden over deze training, en ik vermoed dat ik morgen 2 heel pijnlijke tetjes ga hebben :p 9/10

Damn , harde squats ook!!

Dat je borst sterk is dat wisten we al:D , 8*110 is echt wel nice. Enig idee wat je 1RM is?

Damn , harde squats ook!!

Dat je borst sterk is dat wisten we al:D , 8*110 is echt wel nice. Enig idee wat je 1RM is?

Thx

Ik ben nooit zwaarder dan 150kg gegaan, een 3tal maanden geleden was mijn max BP 5x150kg en incline 1x130kg. 1RM test ik niet meer, te belastend voor men schouder

voila dit is de shape zoals het er nu voorstaat

v7xpok.jpg

Thx

Ik ben nooit zwaarder dan 150kg gegaan, een 3tal maanden geleden was mijn max BP 5x150kg en incline 1x130kg. 1RM test ik niet meer, te belastend voor men schouder

5x 150 :eek: dat is zeker bruut!
Die gewichten die je met je rugtraining gebruikt liggen wel een beetje uit verhouding zie ik...
Ligt daar de focus komende tijd ook op?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven