The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hee man. Ziet er aardig buff uit, je pics. Hoe is je nieuwe start, zwaar gemotiveerd? Alles op alles zetten.. Ik heb zelf net ook een fresh start gemaakt, heerlijk om weer die Pr's neer te zetten, ik ben dan ook gemotiveerder dan ooit.
wat betreft je schema, misschien geen strak plan om triceps de dag na borst te pakken? Voor de rest ziet het er goed uit. Succes, zolang je dikke trainingen neerzet blijf ik hier wel hangen
---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------
Je oogt trouwens zwaarder dan 83k, gezien je lengte... Edit: dunne benen?

Ze zijn in proportie met men bovenlichaam, kan misschien nog wel 2tal kg extra op. Ik heb gewoon een heel licht frame, vroeger deed ik judo en toen vocht ik altijd in de lichtste categorie, ook al was ik de grootste en zag ik er een pak zwaarder uit. 
jij houdt van nieuwe logjes maken he? hehehhee
succes gozer !

Hee man. Ziet er aardig buff uit, je pics. Hoe is je nieuwe start, zwaar gemotiveerd? Alles op alles zetten.. Ik heb zelf net ook een fresh start gemaakt, heerlijk om weer die Pr's neer te zetten, ik ben dan ook gemotiveerder dan ooit.
wat betreft je schema, misschien geen strak plan om triceps de dag na borst te pakken? Voor de rest ziet het er goed uit. Succes, zolang je dikke trainingen neerzet blijf ik hier wel hangen
---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------
Je oogt trouwens zwaarder dan 83k, gezien je lengte... Edit: dunne benen?
Why?Volgende week terug deadliften, die gooi ik er 1x om de 2 weken in.
Learn to love the back! Je haalt zoveel power uit je rug.
Eerst nu middageten, 100 gram rijst en 300 gram kip
9/10Damn , harde squats ook!!
Dat je borst sterk is dat wisten we al, 8*110 is echt wel nice. Enig idee wat je 1RM is?
Thx
Ik ben nooit zwaarder dan 150kg gegaan, een 3tal maanden geleden was mijn max BP 5x150kg en incline 1x130kg. 1RM test ik niet meer, te belastend voor men schouder
dat is zeker bruut!