Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe zit het bij jou, nog steeds aan het trainen?Ga ik dan ook maar eens proberen die side raises! haha.
Goed buff zoals al gezegd is.
inderdaad, what they all said ... looking good bro'
****ing veel reps ook voor je armen![]()
Da's wel de bedoeling Yinnie
Nice going makker keep it up!

Van het weekend weer door die klote rug gegaan, niet heel erg maar wel zo dat alles nu weer pijn doet. Ik had Maandag en Dinsdag nog gewerkt maar vandaag toch maar ziek gemeld. Als je me ziet lopen lijkt het wel of ik in me broek heb gepoept. Ik moet ook toegeven dat ik al een week of 3 mijn oeffeningen niet had gedaan om het zooitje stabiel te houden, en daar betaal ik nu dus de prijs voor. Jaja ik weet het eigenwijse ouwe man![]()
Jawel versleten rug.kerel, kerel, kerel.... k*t voor je man! (naja, wat het maar k*t, dan had je nog een leuke dag eh)
Wat is er precies met je rug? Toch geen ellende met ruggewervels hoop ik eh?
Ja dat heb ik ook alleen bij een schijf die is zo plat als een dubbeltje. En idd de pijn komt van die slome schijf die nu heel makkelijk naar buiten komt en tegen je zenuwen aan loopt te ****en. Ik zit nog steeds in de bouw maar ze houden wel rekening met me, het gekke is dat het gebeurd op de meest gekke manieren staan onder de douche bijvoorbeeld of iets buiten je macht pakken.ow k*t.... da's mooi klote man. Een goeie vriend van mij heeft dat ook, maar zodanig ernstig dat de schijven tussen zijn wervels al helemaal zijn opgefroten. Het is een wonder dat hij nog kan lopen. Maar dat kan elk moment afgelopen zijn. 1 keer een zenuwbaan doorgescheurt, en het is afgelopen met hem...
t*ring kerel, werk je nog steeds in de bouw? Laat je niet verleiden zwaar werk te doen hoor, want die bedrijfsartsen proberen je toch wel te dissen.
Vandaag btw rustdag, rustig langs de zonnebank en een PR zetelhangen neerzetten
goede training, niet meer niet minder vandaaghehehe zetelhangen.... hmmm... is een officieel NK voor, wist je dat ?![]()

Van het weekend weer door die klote rug gegaan, niet heel erg maar wel zo dat alles nu weer pijn doet. Ik had Maandag en Dinsdag nog gewerkt maar vandaag toch maar ziek gemeld. Als je me ziet lopen lijkt het wel of ik in me broek heb gepoept. Ik moet ook toegeven dat ik al een week of 3 mijn oeffeningen niet had gedaan om het zooitje stabiel te houden, en daar betaal ik nu dus de prijs voor. Jaja ik weet het eigenwijse ouwe man![]()
en de hele dag door vreten na die brute trainingen natuurlijk.
succes.

omg
ik dacht dat je een beginner was omdat je nog maar pas logt.
brute stats heb je, en je pics zijn ook zeer nice!
succes kerel, ik ga je logje maar eens volgen vanaf nu.