XXL Nutrition

tips/advies voor mijn trainingsschema

trekdrop

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

dit is mijn eerste post zoals jullie zien en wil even wat feedback over mijn schema die ik net gemaakt heb. schema is te downloaden via de volgende link:

[Link niet meer beschikbaar]

en ja ik weet het, benen staan er niet bij. dit komt vanwege blessures.info die er nog bij moet: heb redelijk wat ervaring in totaal denk ik 3jaar maar meerdere malen gestopt vanwege blessures, andere intresses etc. ben nu weer goed op weg. heb de beschikking over veel verschillende materialen etc. nog meer vragen dan hoor ik het wel. ik zou graag wat commentaar,suggesties en tips willen. bij voorbaat dank.

xxx

Machine 1, machine 2 en machine 3.. Wat is dat?

En veel plezier.. dit hou je 2 week vol..

Voorbeeldje.. Op vrijdag pak je 5 oefeningen voor de borst om op zaterdag te kiezen voor 6 oefeningen voor de schouders!!

Zit je in een rolstoel? Of heb je wel benen... Wat voor blessure? Kun je niks doen met je benen?

Hele mooie theorie erboven.. Is het een schoolopdracht?

Train je benen, minder oefeningen, andere split... Veel succes :)

• Topic Starter Topic Starter
is geen schoolopdracht maar wel verwerkt met schooltheorie inderdaad..heb blessure aan knie, enkel etc..en inderdaad borst en dan schouders schiet niet op zal ik wat aan doen dus..machine 1 2 etc zijn gewoon apparaten voor de desbetreffende spier maar weet de naam daar niet voor....wat bedoel je met andere split?

Terug
Naar boven