Fitness Seller

Tips bij afvallen dmv Shakes

TimeForChange

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
84kg
Goodmorning,

Sinds afgelopen week ben ik begonnen om mijn broodmaaltijden, (ontbijt en lunch) te vervangen met een shake. om zodanig de koolhydraten te verminderen.

Ik weet alleen niet of ik wel goed bezig ben. Ik doe het volgende,

S'ochtends als ontbijt een shake
tussendoor een bakje rauwkorst
S'middags als lunch een shake
Tussendoor een fruit
Mocht ik het moelijk krijgen, doe ik onderweg naar huis een extra fruit en als avondeten, Gegrilde kip/vis, met zoete aardappelen of eventueel bruine rijst e.d.

Ik probeer minimaal 3 tot 4 keer per week naar de sportschool te gaan.

Is het wat? Zijn er tips? of moet ik het anders aanpakken. Ik sta open voor feedback.

Alvast bedankt.

Groetjes,
TimeForChange

kcal behoefte uitrekenen, daar onder gaan zitten.

shakes zijn overrated het gaat allemaal om de kcal inname

benieuwd hoe lang t duurt voor iedereen gaat roepen dat je beter gewone voeding kunt nemen ipv shakes :D

• Topic Starter Topic Starter
kcal behoefte uitrekenen, daar onder gaan zitten.

shakes zijn overrated het gaat allemaal om de kcal inname

Duidelijk! Thankss!!

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 12:37 ----------

is toch terecht? Een shake is een aanvulling op je voeding, geen maaltijdvervanger

Sent from my Radar C110e using Board Express

Het gaat hiet om de Weight care shakes. Maakt het dit net iets anders?

ik heb 1 periode gecut om wat droger te staan voor de zomer, ik at gwn op caloriebehoefte en vermeed vet, daarnaast at ik elke dag en grapfefruit, en maaakt ik 2/3x per week een wandeling van 3uur (gewoon lopen). werkte perfect voor mij

Wat voor shakes maakt geen drol uit. Het gaat simpelweg om een kcal tekort wat je wilt bereiken. Meestal 500kcal onder je totale behoefte (die je eenvoudig uit kunt rekenen). Dus ga kcal tellen!

Fruit kun je beter mijden, zitten veel koolhydraten in, die zorgen voor veel kcal per gram. Geldt ook voor die aardappels.
Je kunt beter producten eten waar veel eiwitten inzitten, aangezien je dan gemakkelijker wat meer kan eten bijvoorbeeld.

Vis, Ei, Vlees. etc.

Het belangrijkste: Kcal tellen en 500 onder je onderhoud gaan zitten!;)

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk. bedankt!

Terug
Naar boven