XXL Nutrition

Tips cut

Bezoekers in dit topic

nicolelouise

Novice
Lid geworden
25 apr 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
72kg
Vetpercentage
26%
Hoi !

Ik hoop dat dit de bedoeling is want dit is mijn eerste bericht hier....

Maar ik zit momenteel in mijn cut, en ben me aan het verdiepen welke supplementen goed werken.

Ik neem nu bijvoorbeeld BCAAs om mijn trainingen heen.

Zijn er dingen waarvan iemand zegt dat is essentieel in je cut? of andere goede tips? (maximaal spierbehoud en maximaal vetverlies)

Groetjes :wave:
 
onder je behoefte eten.

Compounds centraal in schema.

Geen gay gedoe met isolatie en 300 reps.

Zo zwaar mogelijk trainen voor zoveel mogelijk behoud van kracht.
 
Veel wondermiddeltjes bestaan er niet. Ben momenteel ook aan het cutten en neem ook BCAA's en creatine na de training. Verder nog:
L-carnitine(nuchter 20ml en voor de training 20ml)
glucosamine en msm voor mijn gewrichten
multivitamine
vitamine D3
Magnesium

En nu 2 weken voor mijn fitness shoot een fluide fighter om het te veel aan water weg te werken.
 
Veel wondermiddeltjes bestaan er niet. Ben momenteel ook aan het cutten en neem ook BCAA's en creatine na de training. Verder nog:
L-carnitine(nuchter 20ml en voor de training 20ml)
glucosamine en msm voor mijn gewrichten
multivitamine
vitamine D3
Magnesium

En nu 2 weken voor mijn fitness shoot een fluide fighter om het te veel aan water weg te werken.

Een fluide fighter? :roflol: Duur woord voor een beetje bleekselderij :D
 
Een fluide fighter? :roflol: Duur woord voor een beetje bleekselderij :D

Kan best zijn. Is mijn eerste strenge cut met een doel voor ogen en kreeg het mee van de uitbater van de gym waar ik ga. Zou een goed resultaat geven. Zelf dus nog geen ervaring mee gehad eerder.
 
Kan best zijn. Is mijn eerste strenge cut met een doel voor ogen en kreeg het mee van de uitbater van de gym waar ik ga. Zou een goed resultaat geven. Zelf dus nog geen ervaring mee gehad eerder.

vocht lozen kan op zoveel manieren.
 
Zoek maar op vocht afdrijven.

Carbs manipulatie
Natrium manipulatie
Water inname
Enz
Enz
 
Back
Naar boven