XXL Nutrition

tips graag na 10 maanden training

DDT

Novice
Waardering
0
hallo beesten,

Mijn naam is Timmy, 28 jaar en heb vroeger in tijd van school wel eens getraind. Ik heb steeds een zwak gehad voor het hele body-building gebeuren
en alles daarrond. Nu ben ik dit jaar door verandering van werk terug met nieuwe moed gestart met trainen en zoek dit toch een beetje serieus aan te pakken.Daarmee had ik graag tips gehad bij deze progressie-foto's op 10 maanden tijd. Ik weet van mezelf dat ik aanleg heb om snel wat vetter te worden, maar ben van het gedacht om eerst kracht en massa aan te kweken
en nadien eventueel af te werken door meer cardio te doen. (bulken en cutten).Mijn huidig gewicht ligt rond de 95 kg en ben 1m76 groot.Graag alle nodige tips, zowel slechte als goeie, dan weet ik waar ik aan toe ben, alvast bedankt! KEEP ON TRAINING M8's!
http://timmysandra.spaces.live.com/...ntExpand=0&addCommentFocus=0&pauseSlideshow=0

DDT-- A monster in production!

Laatst bewerkt:
Foto's van Live Spaces werken niet,
upload hem/ze even bij tinypic.com oid

Je moet toestemming hebben om deze Space te bekijken.
Meld je aan om te controleren of je toestemming hebt.
Als je geen toestemming hebt, verzoek dan om toestemming om deze Space te bekijken.
Je kunt ook andere Spaces op Windows Live bekijken.

timmehhhhhhhh

DDT = Dimitri de Tremmerie? :D

• Topic Starter Topic Starter
hey gasten nu zou de link van de space wel moeten werken
greets DDT

Harder trainen!

zeker niet slecht. goeie progressie. Nog wel weinig V-vorm doordat je van nature een brede middel hebt en geen wijde lats hebt.

Inderdaad eerst nog massa erbij krijgen en dan pas cutten. Ga trouwens niet echt bulken als je al snel vet erbij krijgt.

het begint te komen

succes nog

• Topic Starter Topic Starter
bedankt van de tips. mijn doel nu is vooral om dus eerst groter en breder te worden, ik laat verdere progressie nog wel zien later om eventueel daarop een ander doel in te stellen, thanks m8's!!!

Flink eten, trainen en op dit forum rondhangen en dan komt het helemaal goed met je! :thumb:

je ziet er niet uit als 95kg
Aardig begin though

monsterschouders voor 10 maanden ;)

prima basis kerel

Terug
Naar boven