Fitness Seller

Tips of aanvulling.

Falcor

Competitive Bodybuilder
Waardering
129
Lengte
1m86
Allen,

Ik wil weer beginnen aan een kuur.
Zat te denken aan test-E 500mg pw en eventueel aan het einde winstrol mee
Laten lopen..

Laatste keer had ik 250 Mg pw ( eerste kuur ) en kreeg daar al een aardige plofkop van ( wel 5 kilo vvm aan overgehouden )
Dus moet nu nog beter op mijn voeding en water letten.

Stats zijn: 1,86 91 kilo en vet 14%

Voedingschema ben ik nog mee bezig, ook om alles op de juiste tijden te zetten en werk ook in ploegen dus zit met de eettijden.

Momenteel heb ik staan,

40 gram Brinta met melk en eiwitpoeder + 3 hele eieren.
2 sneden bruin brood + pindakaas.
200 gram kipfilet.
125 gram rijst + +- 50gram kip.
2 ei-witten + banaan.
Gewoon avondeten ( aardappel,groente & vlees )
1 eiwitshake + melk.
500 gram magere kwark.

Water inname tussen de 3 en 5 liter.

Trainen 4 dagen per week.
Maandag: Borst, triceps.
Dinsdag: Rug, biceps.
Woensdag: Benen, schouders, traps.
Donderdag rust.
Vrijdag:(beetje supersets full-body, excl benen )
Weekend: rust.

Hebben jullie nog aanvullingen, of dingen weglaten?

winstrol als kick gebruiken ipv aan het einde. als je op 250mg al een ballon werd, zou ik dit keer kritischer naar je voeding kijken. training is gewoon bro split, als je het fijn vind prima, kan beter imo. 'beetje supersetten' klinkt niet echt tof. verder geef je ons geen macros dus daarover kunnen we niets zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Training is verschillend.
Probeer 1x per week max te gaan op alle spiergroepen en 1 keer
per week te knallen op full-body.
Massa pak ik sowieso.
Winstrol wilde ik als laatste pakken, omdat ik daar hele goede verhalen over heb gehoord en gezien.

Wil het qua voeding veel beter aanpakken daarom tips/aanvulling gevraagd.
Juist om die vochtkop te voorkomen cq verminderen.

massa pak je sowieso met anabowlen ja, maar je moet naar perfectie willen streven toch. winstrol aan het einde is niet optimaal ivm cortisol -> stresshormoon -> gains. verder is winny alleen van meerwaarde aan het eind van je cycle indien je een shoot hebt oid. anders gewoon als kick of helemaal weglaten.

over voeding kunnen we geen feedback geven gezien je ons geen macros geeft, we kunnen niet ruiken wat wel en niet goed zit op het moment. beginnen op een laag vp scheelt ook al een berg qua opblazen (sws sides)

5 kilo op 250mg test is best goed.

Ik zou kiesen voor 500 Mg test of 250 test + 200/300 deca.

Vocht = voeding maar heeft ook niet altijd genoeg effect. Anders Aromasin lage dosis.

Of gewoon het vocht voor lief nemen. Dit trekt toch weg na de kuur.

Idd beetje vocht is nog niemand dood van gegaan en we gaan nu toch stilaan terug richting winter, no need to have them shredded abz anymore brah :p

Is die 14% gemeten met een tang door iemand die dit vaak doet of is dat een schatting van jezelf? Mensen onderschatten hun eigen VP namelijk zeer vaak en dat kan verklaren waarom je op 250mg test al een ballon werd..

Verder zoals Pumpie zegt: 500mg test of 250test + 200 deca

massa pak je sowieso met anabowlen ja, maar je moet naar perfectie willen streven toch. winstrol aan het einde is niet optimaal ivm cortisol -> stresshormoon -> gains. verder is winny alleen van meerwaarde aan het eind van je cycle indien je een shoot hebt oid. anders gewoon als kick of helemaal weglaten.

over voeding kunnen we geen feedback geven gezien je ons geen macros geeft, we kunnen niet ruiken wat wel en niet goed zit op het moment. beginnen op een laag vp scheelt ook al een berg qua opblazen (sws sides)

Dit lees ik de laatste tijd wel vaker, maar hoeveel gaat dit uitmaken dan? Ben ik wel eens benieuwd naar, denk je dat hij nu een kg VVM meer gaat verliezen ofzo? Hoe moet ik dit zien?

Het idee om wat winstrol (depot) aan het einde van je kuur toe te voegen om er wat harder en droger uit te komen is op zich logisch en effectief. Beter is misschien om de test vanaf week 1 te stacken met masteron, daarmee vermijdt je vochtretentie en gyno vanaf de eerste dag. Veel massa zul je er niet mee pakken omdat deze combinatie gebruikt wordt om te cutten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit lees ik de laatste tijd wel vaker, maar hoeveel gaat dit uitmaken dan? Ben ik wel eens benieuwd naar, denk je dat hij nu een kg VVM meer gaat verliezen ofzo? Hoe moet ik dit zien?

Hoeveel dat aan het eind vd rit precies uitmaakt zou ik niet weten. Big cat heeft daar een poos geleden nog over gepost in zijn topic. Zoals het er staat in iedergeval, het is niet optimaal.. Zou sowieso geen voordelen kunnen benoemen van het plaatsen van winny aan het einde. Die look is toch maar tijdelijk, pak dan beter de krachtboost mee waarvan je de hele kuur gebruik kan maken en meteen in week 1 het 'gevoel' hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Het idee om wat winstrol (depot) aan het einde van je kuur toe te voegen om er wat harder en droger uit te komen is op zich logisch en effectief. Beter is misschien om de test vanaf week 1 te stacken met masteron, daarmee vermijdt je vochtretentie en gyno vanaf de eerste dag. Veel massa zul je er niet mee pakken omdat deze combinatie gebruikt wordt om te cutten.

Oke. zit je dan op test-E en masteron-E allebei op 500mg?
Masteron eigenlijk nooit in verdiept. Ga ik eens doen.

Terug
Naar boven