XXL Nutrition

Tips on my new trainingsschema ? AUB

JimmyFloyd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
79kg
Yo guys!

Ik ben erg dun en ben van plan om om de dag een fullbody workout te gaan doen. Ik heb de afgelopen weken bijna alle oefeningen geleerd, en hiervandaan heb ik dit schema samengesteld. Ik focus me vooral op compound oefeningen, omdat dit beter is als je skinny bent.

Squat 3x10

Bench Press 3x10
Cable crossovers 3x10

T-Bar Row 3x10
Lat pulldowns 3x10

Dumbbell Shoulder press 3x10
Arnold dumbbell press 3x10

Barbell curl 3x10
Bicep cable curl 3x10

Tricep Pushdowns 3x10
Bench dips 3x15

Ik ben natuurlijk ook in een bulk fase, en ben van plan creatine hier aan toe te voegen.

Deadlifts zit er niet in omdat ik daarvan erg veel last krijg van mijn onderrug, ook met gebruik van de belt.
Military press wil ik er nog aan toe voegen, maar mijn evenwicht is daar nog niet goed genoeg voor om daar echt mee te trainen.

Aub tips, hoor het graag :) !

Kijk bij deadlift eens of je uitvoering wel goed is (rechte rug), misschien kan je 'm erna wél toevoegen zonder probleem.

Press kan je ook in een smith uitvoeren als je maar moeilijk je evenwicht houdt. Vind ik zelf fijn om te doen en heb er voldoende vooruitgang mee geboekt, wat sommigen ook beweren.

Voor alle spiergroepen doe je twee oefeningen, uitgezonderd benen... Net de grootste spiergroep die het meest aankan.

Mijn drie centjes.
Succes!

Ik zou bij benen oefening en/of volume van de squat toevoegen. Benen kunnen veel meer hebben als je schouders en voor schouders doe je 2x zo veel. Denk niet dat het veel uitmaakt maar misschien lekker om de pomp erin te houden door borst te doen en dan schouders en dan triceps en dan pas rug en daarna biceps.

Terug
Naar boven