XXL Nutrition

Tips over een eventueele kuur

vechtlaaf

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Hoi allemaal

Ik train al 8 jaar krachttraining, en ben van 59 naar 86 kilo gegaan maar sta nu stil maar wil naar de 95 a 100 toe. Ik heb een strak dieet die ik ook al 7 jaar heb. Kan iemand mij adviceren over een eventueele kuur. duur.

Met vriendelijke groet vechtlaaf???

vechtlaaf zei:
Hoi allemaal

Ik train al 8 jaar krachttraining, en ben van 59 naar 86 kilo gegaan maar sta nu stil maar wil naar de 95 a 100 toe. Ik heb een strak dieet die ik ook al 7 jaar heb. Kan iemand mij adviceren over een eventueele kuur. duur.

Lees eerst de stickys maar es

vechtlaaf zei:
Hoi allemaal

. Ik heb een strak dieet die ik ook al 7 jaar heb.

Paron?

Je moet het echt elke X aantal weken aanpassen...meer massa is meer eten.

met een "strak" dieet bouw je geen massa m'n vriend,massa bouw je met een voedingschema,heel wat anders dan een dieet :D

aan hoeveel proteine,koolhydraten en kcal kom je op het einde van je dag?

wat weet je overigens over verschillende AAS?

ironmike86 zei:
met een "strak" dieet bouw je geen massa m'n vriend,massa bouw je met een voedingschema,heel wat anders dan een dieet :D

:orly:

di·eet (het ~, diëten)
1 leefregel met betrekking tot het gebruik van voeding

dieet = voedingsschema.

dus die beredenering klopt niet helemaal bro.

maargoed ik begrijp wat je bedoelt, in de volksmond wordt dieten synoniem gezien met gewicht verliezen ;).

Laatst bewerkt:
ironmike86 zei:

aan hoeveel proteine,koolhydraten en kcal kom je op het einde van je dag?

wat weet je overigens over verschillende AAS?

Wat denk je dat een 'dieet' is mijn beste mike :D

• Topic Starter Topic Starter
Hey

Ik zit nu op 235gr eiwit op een dag en ongeveer 5500 tot 6000 kcal op een dag, AAS??? daar moet je me ff mee infomeren lol

Groetjes

je eiwitten moeten dan zoiezo omhoog my friend :D

Mijn voorstel zou zijn 250 tot 500 mg per week test dat 10 tot 12 weken eventueel met kickstart 3weken dianabol. greetz:)

Terug
Naar boven