Fitness Seller

Tips voor CUT voedingschema? 40/40/20

firro

Cool Novice
Waardering
2
Beste mensen,

Na wat onderzoek gedaan te hebben ben ik tot conclusie gekomen om 40/40/20 verhouding schema te volgen. Wat vinden jullie van de schema dat ik zojuist heb gemaakt? Tips zijn welkom!
(btw ik volg een high volume trainingschema)

Stats zijn 86KG, 1.85M
Doel = ~0.75KG p.w. afvallen(eerst zonder cardio)

Benodigde calorie : ~2700

Totale calorie inname: ~2400

KH : 220G
EI : 230G
VET: 60G
Suiker: 80G (uit Dextrose, Ei en Appel)

Met deze schema zou ik in 5 weken ~83kg moeten wegen

Zie screenshot voor schema
Correctie: PWO is na een uur dat ik gegeten heb. En is 2 scoop ipv 20 lol.

GOMIIkL.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

20 scoops C4?

vetten moeten hoger
proteine mogen lager

20 scoops pre-workout? foutje of ben je gewoon een BEEST? :)

Eigen tip: ik zou brood stilletjes minderen eigenlijk naar meer kilo's je verliest.

• Topic Starter Topic Starter
2 scoops, 1 uur na het eten neem ik het in

en maaltijd 5 is mijn postworkout

Ziet er wat mij betreft wel OK uit. Ik ben het er niet mee eens dat je eiwitten omlaag mogen, je zit nu rond de 2,5gr per kg gewicht en dat is prima.

Klein geneuzel, je kan denk ik wel prima normale pindakaas eten ipv light.

Zou kijken of je brood/melk inderdaad naar beneden kan brengen. Veder zou ik niet te veel uit eiwitten halen uit shakes voeg bij voorbeeld een keer zalm toe goede vetten en ook zeer goed voor je eiwitten. Daarnaast zou ik kijken of je die pre workout nodig hebt voor je training je hebt namelijk al rijst voor je koolhydraten als je ook nog de pre workout neemt gaat het lichaam eerst al die koolhydraten op maken voor dat het aan je eigen vetten begint. Veder ziet er mooi uit . Zelf ben ik ook aan het cutten op 40/40/20. He ik vroeg me af bij maaltijd 3 wat tuncuz w sossie is? Zitte namelijk mooie waardes bij.

Al opgezocht :D gewoon tonijn toch?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zou kijken of je brood/melk inderdaad naar beneden kan brengen. Veder zou ik niet te veel uit eiwitten halen uit shakes voeg bij voorbeeld een keer zalm toe goede vetten en ook zeer goed voor je eiwitten. Daarnaast zou ik kijken of je die pre workout nodig hebt voor je training je hebt namelijk al rijst voor je koolhydraten als je ook nog de pre workout neemt gaat het lichaam eerst al die koolhydraten op maken voor dat het aan je eigen vetten begint. Veder ziet er mooi uit . Zelf ben ik ook aan het cutten op 40/40/20. He ik vroeg me af bij maaltijd 3 wat tuncuz w sossie is? Zitte namelijk mooie waardes bij.

Jo, tnx ik zal brood inderdaad wel verminderen. Preworkout neem ik pas 1 uur nadat ik rijst heb gegeten.
Tuncuz w sossie is Tonijn in water van Princes.

Terug
Naar boven