mikegee
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 21%
Beste mensen ik ben al een jaartje of 2 bezig met fitnessen maar pas begonnen met serieus fitnessen gericht op groei. Ik heb al verschillende sticky's gelezen en ben nu aan het proberen om een beetje een (niet al te extreem) voedingsschema op te stellen gericht op groei. Dit is hoe ik de laatste tijd bezig ben met mijn voeding/training.
-'s ochtends als ik opsta: proteïneshake
-Ontbijt: -200ml halfvolle melk met 25 gram brintapap
-glaasje vruchtensap en 150ml halfvolle melk met chocopoeder
-tussendoortje: 2eieren
-Lunch:-8sneetjes volkoren/meergranenbrood met vlees/kaas/smeerkaas/pindakaas
-tussendoortje: portie noten 30gr
-Avondeten: -wat de pot schaft (meestal aardappelen, vlees, groenten/pasta/…)
-Voor het slapen gaan:-yoghurt of brintapap? (krijg kwark niet echt naar binnen)
-1 à 2 keer per week full-body schema (na de zomervakantie waarschijnlijk 4dagen splitschema). Ik maak in mijn schema setjes van 10-8-8-6 waarbij ik het gewicht opbouw naarmate de herhalingen afnemen en waarbij het de bedoeling is dat ik als laatste serie ook maar maximaal 6 herhalingen kan doen en dus geen 7.
-Door de dag heen drink ik 1-1,5 liter water en op trainingsdagen kom ik aan de 2,5-3 liter.
Ik weeg nu 58kg btw en ben 1.68m
Graag tips/op-of aanmerkingen/do’s en dont’s etc. etc.
Alvast bedankt voor de moeite!!
-'s ochtends als ik opsta: proteïneshake
-Ontbijt: -200ml halfvolle melk met 25 gram brintapap
-glaasje vruchtensap en 150ml halfvolle melk met chocopoeder
-tussendoortje: 2eieren
-Lunch:-8sneetjes volkoren/meergranenbrood met vlees/kaas/smeerkaas/pindakaas
-tussendoortje: portie noten 30gr
-Avondeten: -wat de pot schaft (meestal aardappelen, vlees, groenten/pasta/…)
-Voor het slapen gaan:-yoghurt of brintapap? (krijg kwark niet echt naar binnen)
-1 à 2 keer per week full-body schema (na de zomervakantie waarschijnlijk 4dagen splitschema). Ik maak in mijn schema setjes van 10-8-8-6 waarbij ik het gewicht opbouw naarmate de herhalingen afnemen en waarbij het de bedoeling is dat ik als laatste serie ook maar maximaal 6 herhalingen kan doen en dus geen 7.
-Door de dag heen drink ik 1-1,5 liter water en op trainingsdagen kom ik aan de 2,5-3 liter.
Ik weeg nu 58kg btw en ben 1.68m
Graag tips/op-of aanmerkingen/do’s en dont’s etc. etc.
Alvast bedankt voor de moeite!!
Laatst bewerkt:

die laatste alinea zet je er net bij!!! zo kan ik het ook...