AndroidHealthClinic

Tips voor witte tanden

Na het eten mag wel, maar niet na het eten/drinken van dingen waar zuren/suikers in zitten.

De zuren maken je tandglazuur zacht en als je dan direct gaat poets, schuur je het kapot.

Aanbevolen wordt om na het eten minstens 20 minuten te wachten, zeker met zuur voedsel idd.

minder baffen

Wie kan mij even een linkje doen waar ik van die strips kan halen??

photoshop :cool:

vanochtend toevallig weer wat carbamide peroxide binnen gehad uit USA
zou moeten werken veel nederlandse troep heeft waterstof peroxide dat werkt niet erg goed.
Ik bestel altijd wat via ebay. vanavond weer proberen en dan ff paar x doen hopelijk resultaat, ook een keer me tanden laten bleken voor 100 euries bij een groupon deal maar geen wereld van verschil. bij vele wel maar bij mij geen verschil helaas!

De natuurlijke kleur van je tanden kun je niet witter maken zonder ze te laten bleken. Aanslag van koffie enz kun je wegkrijgen door goed te poetsen etc. Mijn natuurlijke kleur is al redelijk geel, als ik een keer geld over heb laat ik ze bleken.

Tuurlijk, als je tanden zó bruin zijn dat je er psychisch onder leidt ;)

heb mijn tanden gebleekt voor twintig euro met die crest whitening strips. Werkt supergoed; en je tanden worden na de behandeling twee dagen gevoeliger en daarna gaat dat over.

houtskool poeder(norrit :verkrijgbaar bij apotheek ) is een adsorptie middel dus blijven edeeltjes aan hangen

werkt top

Terug
Naar boven